اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه تأکید کرد

لزوم صیانت از منابع طبیعی بخش «دیشموک»

فرماندار کهگیلویه در بازدید از طرح‌های منابع طبیعی بخش «دیشموک» بر حفظ و نگهداری منابع طبیعی تأکید کرد و خواستار جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان بلوط برای استفاده سوخت شد.

لزوم صیانت از منابع طبیعی بخش «دیشموک»

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، امشب فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان از طرح‌های عمرانی و کشاورزی بخش «دیشموک» بازدید و مشکلات مربوط به منابع طبیعی این مناطق را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این بازدید که بخشداران بخش‌های «چاروسا» و «دیشموک»، مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه، رئیس اداره امور عشایر شهرستان و مدیران محلی حضور داشتند، نسبت به رفع مشکلات طرح‌های منابع طبیعی بخش‌ «دیشموک» تصمیماتی اتخاذ شد.

فرماندار کهگیلویه در نشست بررسی مشکلات طرح‌های منابع طبیعی دیشموک بر لزوم  پیگیری معضلات این بخش تأکید کرد و اظهار داشت: منابع طبیعی به عنوان سرمایه ملی باید مورد حفاظت و صیانت قرار گیرند.

ابراهیم جعفری با اشاره به آفت‌زدگی بخشی از جنگ‌های بلوط در مسیر دیشموک خواستار بررسی این معضل شد.

در این نشست جهاد کشاورزی شهرستان موظف به تکمیل و رفع معایب و افتتاح پروژه تأمین آب کشاورزی دره خواجه واقع در منطقه چاروسا شد.

همچنین مقرر شد اداره راه و شهرسازی شهرستان بر اجرای پروژه راه‌سازی دیشموک به مارگون نظارت کامل داشته و نسبت به تأمین اعتبار آن رایزنی‌های لازم را انجام دهد.

پیگیری‌های لازم به منظور فعال سازی پروژه راه عشایری «بردکر» توسط اداره امور عشایر از دیگر مصوبات این نشست بود.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پیگیری‌های لازم به منظور رفع معضل باغ احداثی در منطقه موریشان را در قالب واگذاری از طریق طی مراحل قانونی طبق مقررات به عمل خواهد آورد.

با توجه به آغاز فصل سرما و استفاده از درختان برای سوخت‌رسانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری موظف شد تدابیر لازم را در جهت جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان بلوط به منظور استفاده سوخت زمستانه در بخش دیشموک اتخاذ کند.

انتهای پیام/82016/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول