اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف مازندران:

7500 هکتار از موارد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی تعیین تکلیف شد

معاون اوقافی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تاکنون 7 هزار و 515 هکتار از اراضی موقوفات و بقاع متبرکه و امامزادگان مورد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی تعیین تکلیف شد.

7500 هکتار از موارد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس  از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، با تلاش معاونت حقوقی اوقاف مازندران بیست و پنجمین جلسه کارگروه اراضی اختلافی اوقاف و منابع طبیعی مازندران برگزار شد.

معاون اوقافی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در این جلسه اراضی مورد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی شهرستان‌های ساری، نکا، بهشهر، آمل و لاریجان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم‌گیری شد.

مجتبی باقرزاده اظهار کرد: در این کارگروه در خصوص موقوفات سلیم بهرامی، آقا مشهد ساری، موقوفه تکیه ایرا لاریجان، موقوفه هلومسر آمل و موقوفات مربوط به امامزادگان و بقاع متبرکه شهرهای نکا و بهشهر مذاکره شد.

باقرزاده گفت: کارشناسان دو دستگاه با حضور در محل این موقوفات به تعیین حدود، تصمیم‌گیری وحل و فصل مورد اختلاف خواهند پرداخت و گزارشات تکمیلی را به کارگروه استان جهت اخذ سند مالکیت ارائه خواهند کرد.

وی افزود: تاکنون 7 هزار و 515 هکتار از اراضی موقوفات و بقاع متبرکه و امامزادگان مورد اختلاف اوقاف و منابع طبیعی تعیین تکلیف شد و تا پایان سال با همکاری و همدلی دو دستگاه بخش اعظمی از اراضی مورد اختلاف در استان تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول