اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

دلاوران نیروی انتظامی چون سدی محکم در مقابل دشمنان ایستاده‌اند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: دلاوران نیروی انتظامی در مقابل دشمنان، بدخواهان و اخلالگران نظم و قانون چون سدی محکم ایستاده‌اند تا ما طعم خوش آرامش و امنیت را بچشیم.

دلاوران نیروی انتظامی چون سدی محکم در مقابل دشمنان ایستاده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در بیانیه این اداره‌کل به مناسبت هفته نیروی انتظامی آمده است: در تقویم انقلاب اسلامی 13 تا 19 مهرماه مصادف با هفته نیروی انتظامی است.

هفته تجلیل و تکریم از بزرگ‌مردانی است که در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جان خویش مایه گذاشته و آرامش و امنیت را به جامعه هدیه کردند.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: بی شک بخش مهمی از آرامش، امنیت و عزت و اقتدار امروز جامعه ما مرهون و مدیون فداکاری دلیرمردان نیروی انتظامی است.

آنانی که حافظ مرزهای زمینی، هوایی و دریایی جمهوری اسلامی ایران هستند.

این بیانیه می‌افزاید: همانانی که جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس با نام و حماسه آنان آشناست. آب‌های نیلگون خلیج فارس، حماسه و فداکاری آنان را از یاد نبرده و قله‌ها و کوه‌های سر به فلک کشیده کردستان حضور مقتدرانه آنها را ثبت کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: آری امروز شهر و روستا، راه‌ها و جاده‌ها و محل سکونت و رفت‌وآمد ما با گام‌های استوار و ایثارگرانه نیروی انتظامی آرامش یافته و بی‌شک مردم قدرشناس و مؤمن ایران اسلامی همواره با بهره‌مندی از نعمت امنیت شکرگزار خداوند متعال و دعاگوی غیور مردان نیروی انتظامی بوده و خواهند بود.

دلاوران نیروی انتظامی در مقابل دشمنان، بدخواهان، فرصت‌طلبان، خلافکاران، آشوبگران و اخلالگران نظم و قانون چون سدی محکم ایستاده‌اند تا ما طعم خوش آرامش و امنیت و نظم و قانون را بچشیم.

بر ماست که این هفته را به آنان تبریک بگوییم و نام و یادشان را همواره زنده و گرامی بداریم و به شهدای گرانقدر و والا مقام نیروی انتظامی درود فرستیم.

یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول