اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی آسایش و امنیت شهر را تامین کرد

شهردار باقرشهر ضمن قدردانی از تلاش‌ سبزپوشان نیروی انتظامی گفت: تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی آسایش و امنیت شهر را تامین کرد.

تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی آسایش و امنیت شهر را تامین کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سعید استاد فرج بعدازظهر امروز در آیین تجلیل از سبزپوشان نیروی انتظامی با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه غیورمردان این نیرو و رئیس و کارکنان کلانتری باقرشهر گفت: ‌‌نیروی انتظامی و راهنمائی و رانندگی در برقراری امنیت و ثبات جامعه وظیفه سنگینی دارند که به فضل خدا به شایستگی از پس این وظایف بر‌آمده‌اند.

شهردار باقرشهر اظهار داشت: رشادت، شجاعت و از گذشتگی در مقابل خدمات و زحمات شبانه‌روزی آنان، کلمات کوچکی است و سربازان وطن از هیچ کوششی برای توسعه امنیت جامعه فروگذار نیستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور نیروی انتظامی در جامعه مایه دلگرمی و افزایش امنیت است و شهرداری باقرشهر به عنوان نمایندگان مردم از آنان تقدیر می‌کند.  

جنگ امروز ما جنگ فرهنگی است/حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در مقابله با متخلفان

رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز طی سخنانی در این آیین با بزرگداشت هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این نیرو، هفته نیروی انتظامی را به تمام دلاورمردان حریم امنیت جامعه و شهروندان تبریک گفت و تصریح کرد: آرامش و امنیت جامعه مدیون تلاش پرسنل خدوم نیروی انتظامی است.

ایرج لک عنوان کرد: حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در مقابله با اشرار و متخلفان، نشانه ایثار و از خودگذشتگی و شجاعت غیور‌مردان این نیرو است.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر ادامه داد: جنگ امروز ما جنگ فرهنگی است که دشمنان برای یه انحطاط کشیدن انقلاب به آن متوسل شده‌اند و نیروی انتظامی در خط مقدم این مبارزه قرارگرفته است.

وی همچنین اعلام کرد: با توجه به توسعه شهری و اماکن فرهنگی، ورزشی و فضای سبز باقرشهر، به‌عنوان نمایندگان مردم خواستار ارتقای سطح کلانتری هستیم.

کلانتری باقرشهر یکی از کلانتری‌های فعال و نمونه استان تهران است

رئیس کلانتری 175 باقرشهر نیز ضمن قدردانی از حمایت و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، از همکاری و همراهی مدیریت شهری در انجام هرچه بهتر ماموریت‌های محوله تقدیر و تشکر کرد.

علی دیانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی باقرشهر، این اقدامات را در راستای توسعه امنیت بسیار موثر دانست و افزود: پرسنل این نیرو با توکل به خداوند متعال و با جان و دل و با تمام توان جهت خدمت به مردم شریف باقرشهر در محل کار خود حاضر می‌شوند و با همت آنان است که در حال حاضر این کلانتری به‌عنوان یکی از کلانتری‌های فعال و نمونه در سطح استان تهران مطرح است.

وی در پایان تصریح کرد: بی‌شک تمام این موفقیت‌ها حاصل تعامل و حمایت شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر است و امیدواریم با بهره‌برداری از ساختمان جدید و ارتقای سطح کلانتری شاهد ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشیم.

تقدیر از سبزپوشان نیروی انتظامی باقرشهر

این گزارش حاکی است، همزمان با هفته نیروی انتظامی طی مراسمی با حضور سعید استاد فرج شهردار باقرشهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، معاونت‌های اداری مالی و اجرایی شهرداری باقرشهر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از فرماندهی و پرسنل کلانتری 175 باقرشهر تقدیر شد.

انتهای پیام/2462/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول