اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی در تأمین امنیت کشور است

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: نیروی انتظامی به معنای واقعی نماد حکومت و مظهر اقتدار ملی در تأمین امنیت کشور است.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی در تأمین امنیت کشور است

کامران گردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: اگر مؤلفه امنیت وجود نداشته باشد، توسعه پایدار نیز در جامعه تحقق نخواهد یافت.

وی از نیروی انتظامی به عنوان سخت‌کوشان خدوم کشور یاد کرد و گفت: مجموعه انتظامی استان همدان در مأموریت‌های متنوع و مختلف خود توانسته ضمن حفظ اقتدار چهره مردمی، مشارکت شهروندان را نیز جلب کند.

این بازنشسته انتظامی همدان اضافه کرد: امروز هم‌استانی‌های ما با اعتمادی که به نیروی انتظامی پیدا کرده‌اند این نیرو را امین خود دانسته و برقراری تماس‌های غیر عملیاتی زیاد شهروندان با مرکز 110 نشان از این اعتماد دارد.

وی افزود: همچنین کسب رتبه‌های خوب کشوری که در رشته‌های مختلف نیروی انتظامی استان به دست آمده نشان از درایت فرماندهی، هیئت رئیسه و رؤسای پلیس رسته‌های دیگر اعم از اجرایی و ستادی است.

گردان با بیان اینکه با وضعیت به دست آمده، افق‌های آینده نشانگر تعالی بیشتر نیروی انتظامی استان خواهد بود، گفت: شورای اسلامی شهر همدان نیز بر خود واجب می‌داند که در خدمت این بزرگواران بوده و مشارکت لازم در طرح‌های آنها را داشته باشد.

انتهای پیام/89003/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول