اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل‌آباد:

مردم سرمایه‌های اجتماعی نیروی انتظامی هستند

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل‌آباد گفت: نیروی انتظامی هر چه دارد از مردم است و مردم سرمایه‌های اجتماعی این نیرو هستند.

مردم سرمایه‌های اجتماعی نیروی انتظامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، نبی‌الله رحمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان ابعاد تهاجم فرهنگی دشمن اظهار کرد: دشمن در صحنه‌های مختلف از ایستادگی مردم ایران شکست خورده و رسوا شده ‌است.

وی افزود: دفاع مقدس مردم ایران را طوری ساخته است که چون کوه در برابر همه مشکلات می‌ایستند و نمی‌گذارند کسی نگاه تحقیر‌آمیز به این ملت داشته باشد.

رحمانی شعار امسال نیروی انتظامی را اقتدار پلیس در سایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی هر چه دارد از مردم است و مردم سرمایه اجتماعی این نیرو هستند.

وی مددکاری مردم را در کنار نیروی انتظامی امری مهم دانست و ادامه داد: امروز روزآمدی پلیس با توجه به تکنولوژی و فناوری‌های به روز از جایگاهی با عزت در دنیا برخوردار است.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل‌آباد آموزش را از اولویت‌های این نیرو نام برد و افزود: مردم ما هشت سال در دفاع مقدس کاری بزرگ را انجام دادند که ثمره امروز آن بیداری اکثر کشورها و جسارت و مرزبانی آنها از کیان خود است.

وی برگزاری آموزش‌های هشدار دهنده برای آحاد مردم و خانواده‌ها را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: امنیت کشور ایران در دنیا بی‌نظیر است.

رحمانی گفت: دفاع همچنان ادامه دارد و امروز در جبهه فرهنگی و اقتصادی است.

وی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و 19 شهید نیروی انتظامی خلیل‌آباد از آموزش 22 نفر از روسای ادارات در خصوص راه‌های جلوگیری از اعتیاد و بیان مضرات مواد مخدر و سیگار خبر داد.

این مسئول اضافه کرد: با همکاری ادارات بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی و شهرداری دوره‌های مختلفی در راستای پیشگیری از توسعه مواد مخدر و نظارت بیشتر خانواده‌ها برگزار شده است.

عضو کارگروه شورای تامین شهرستان خلیل آباد اعتیاد و مشکلات خانوادگی را دو موضوع مراجعه کنندگان دانست و اظهار کرد: رعایت تقوای الهی حلال رفع معضلات است و دوری از برکاتی که اسلام به ارمغان آورده منجر به بروز مشکلات می‌شود.

وی همچنین برنامه‌‌های ایام هفته نیروی انتظامی را برشمرد و گفت: در طول هفته نیروی انتظامی بیش از 50 برنامه اجرایی می‌شود که تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای انقلاب و به ویژه شهدای نیروی انتظامی، اجرای ویزیت رایگان بیماران در دو روستای شهرستان شامل کاهه و قهندیز و عموم مردم توسط پزشکان طرف قرارداد، برگزاری راهپیمایی خانوادگی و گردهمایی پرسنل نیروی انتظامی و ترخیص وسایل موتوری توقیف شده با تخفیف 50 درصدی از جمله آنها است.

رحمانی با تقدیر از زحمات همکاران این نیرو در این شهرستان از ساخت ساختمان ستاد نیروی انتظامی در زمینی به مساحت 7.5 هکتار خبر داد که به زودی کلنگ آن به زمین خواهد خورد.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول