اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

همکاری مردم با نیروی انتظامی مهمترین مولفه امنیت پایدار ‌است‌

فرماندار پلدختر گفت: همکاری مردم با نیروی انتظامی مهمترین مولفه امنیت پایدار در کشور است.

همکاری مردم با نیروی انتظامی مهمترین مولفه امنیت پایدار ‌است‌

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، فریدون رشیدی عصر امروز در مراسم در جمع دانش‌آموزان پلدختری در کانون فرهنگی تربیتی رشد این شهرستان اظهار کرد: مشارکت و تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی و فرهنگ بالای شهروندان پلدختر موجب برقراری و ایجاد امنیت این شهرستان شده ‌که قابل تقدیر است.

وی امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی عامل آسایش مردم است و  همکاری مردم با نیروی انتظامی مهمترین مولفه امنیت پایدار در کشور است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی عامل آسایش مردم است، افزود: امنیت در سایه همکاری مردم با نیروی انتظامی به دست می‌آید و این نیرو به عنوان یکی از نیروهای خدوم امنیتی در برقراری امنیت ونظم نقش موثری را ایفا می‌کنند.

رشیدی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت کشور در سایه اقتدار و امنیت نظام اسلامی است و بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی سرمایه اجتماعی است که در سایه آن امنیت تداوم دارد.

فرماندار پلدختر خطاب به دانش‌آموزان گفت: بدانید نظم و انضباطی و امنیتی که امروز در کشور حاکم است، تنها به چند روز و یا چند ماه اخیر مربوط نمی شود  بلکه طی چند دهه گذشته با رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدایی که برای بارور کردن درخت تنومند انقلاب اسلامی به دست آمده است.

رشیدی با بیان اینکه دانش‌آموزان همواره یار و یاور پلیس و مکمل فعالیت‌های این نیرو هستند، افزود: همکاری با قشر تاثیرگذار آموزش و پرورش، سند افتخار نیروی انتظامی است و شما دانش‌آموزان به عنوان همیار پلیس باید تعریف همیار پلیس را بدانید.

فرماندار پلدختر اعتماد مردم را  بزرگترین پشتوانه نیروی انتظامی دانست و گفت: فلسفه وجودی پلیس ایجاد امنیت در جاده‌ها است که دانش‌آموزان باید اهداف پلیس را بشناسید و یاد بگیرید و پلیس را یاری کنید.

در پایان از سوی نیروی انتظامی شهرستان پلدختر از هشت دانش‌آموزان همیار پلیس با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

زنگ انضباط اجتماعی در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان محلی  و دانش‌آموزان در کانون فرهنگی تربیتی رشد پلدختر به صدا درآمد.

در حاشیه این مراسم از مسئولان از نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی که شامل عکس و پوستر و بروشور بازدید به عمل آوردند و در پایان دانش‌آموزان از مراکز انتظامی پلدختر بازدید کردند.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول