اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان زیباترین اتفاق فرهنگی در همدان است

مربی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: زیباترین رخداد فرهنگی در استان همدان برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است.

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان زیباترین اتفاق فرهنگی در همدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از ستاد خبری بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان همدان، مرضیه درخشان اظهار کرد: تجربه‌ای که استان همدان در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان کسب می‌کند، مهمترین دستاورد جشنواره برای هنرمندان و مردم استان است.

وی ادامه داد: در نخستین سال برگزاری جشنواره در همدان هرگز تصور نمی‌کردیم که مردم چنین استقبال گسترده‌ای از این رویداد فرهنگی داشته باشند و به جرأت می‌توانم بگویم همه ما غافلگیر شدیم.

مربی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: نمایش‌های کودک باید با خلاقیت همراه باشد تا بتواند در ذهن وی اثری ماندگار به جا بگذارد.

وی با ابراز خوشحالی از وجود بخش ویژه همدان در دوره بیستم جشنواره گفت: این موضوع برای هنرمندان همدانی بسیار خوشحال کننده بود، زیرا با عشق و علاقه بسیاری در این عرصه فعالیت می‌کنند.

درخشان ادامه داد: تفکیک بخش خردسال از کودک انتخاب را برای مخاطب آسان‌تر کرده و باعث حفظ علاقه کودکان و خردسالان به تئاتر خواهد شد.

وی تأکید کرد: هنرمندان تئاتر همدانی از صمیم قلب برای وجود جشنواره در استان همدان خوشحال هستند و آرزو دارند این جشنواره برای همیشه در استان همدان باقی بماند.

انتهای پیام/89002/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول