اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان

هتریک نیکخواه، بانوان پاس همدان را 6 امتیازی کرد

در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر بانوان کشور تیم فوتبال بانوان پاس همدان موفق شدند در یک دیدار خانگی سه امتیاز شیرین را کسب کنند.

هتریک نیکخواه، بانوان پاس همدان را 6 امتیازی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور با انجام چند بازی در نقاط مختلف کشور برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال بانوان پاس همدان موفق شد حریف ایلامی خود را با شکست بدرقه کند.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید مفتح و با قضاوت سرور ساعدی (داور وسط)، فاطمه سپاهی و مهناز ذکایی (کمک داور) و کبری مردانی (داور چهارم) برگزار شد، دختران فوتبالیست همدانی دست به کار بزرگی زدند و حریف خود را با چهار گل درهم شکستند.

در این بازی بسیار زیبا مرضیه نیکخواه به تنهایی موفق شد برای تیمش سه گل به ثمر برساند و هتریک این بازیکن همدانی باعث شد تا اندوخته‌های دختران فوتبالیست پاس به عدد شکست برسد.

در این بازی معصومه محمدگنجی هم موفق شدند با زدن یک گل داشته‌های سبزپوشان همدانی را به عدد چهار برساند تا شاگردان سکینه بیات بتوانند در میانه جدول جایگاه خوبی داشته باشند.

با کسب این پیروزی ارزشمند خانگی تیم فوتبال پاس شش امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به رقبای خود در رده ششم جدول 12 تیم لیگ برتر امسال قرار گرفت.

در ادامه این مسابقات تیم فوتبال بانوان پاس همدان یک بازی معوقه از هفته اول را این هفته باید برگزار کنند که بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال این بازی روز دوشنبه 15 مهرماه انجام خواهد شد.

بر این اساس بازی معوقه هفته اول بین پاس همدان و آینده‌سازان میهن روز دوشنبه 15 مهر ساعت 14:30 در ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار خواهد شد.

دختران فوتبالیست همدانی در چارچوب هفته ششم این مسابقات روز جمعه 19 مهر ماه در شیراز برابر تیم نگار دژ این شهر به میدان می‌روند.

مشکلات خبرنگاران ورزشی همدان در کسب خبر و اطلاعات دقیق مسابقات فوتبال بانوان همچنان ادامه دارد و هیئت فوتبال و حتی اداره ورزش و جوانان قرار نیست راهکاری برای پل ارتباطی ورزشی‌نویسان پیدا کنند.

سرویس ورزشی خبرگزاری فارس در همدان بر اساس رسالت ذاتی و علاقه‌مند به امور ورزش بانوان همیشه پیگیر نتایج و اتفاقات مسابقات لیگ برتر فوتبال بوده اما نداشتن اطلاعات دقیق و آمار مسابقات یکی از ضعف‌های مجموعه ورزش استان برای خبرنگاران این خبرگزاری و سایر اهالی رسانه شده است.

انتهای پیام/89020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول