اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی همدانی تیم فوتبال پاس مطرح کرد

تیم پاس همدان تشنه حمایت مسئولان

مربی همدانی تیم فوتبال پاس گفت: تیم فوتبال پاس یکی از داشته‌های ارزشمند فوتبال و ورزش همدان است که باید مسئولان و مردم بیشتر از قبل از آن حمایت کنند.

تیم پاس همدان تشنه حمایت مسئولان

بابک صمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتبال پاس از سال ورود خود به همدان، باعث شده تا جوانان علاقه‌مند به فوتبال، انگیزه زیادی برای رسیدن به این تیم و سطح بالای فوتبال ایران پیدا کنند.

وی افزود: تیم باسابقه‌ پاس، دارای برند خوبی از نظر ورزشی است به همین دلیل همدانی‌ها باید ارزش این داشته گرانقدر خود را بدانند و برای حفظ آن تلاش کنند.

مربی بومی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه کار کردن در تیم بزرگ پاس برای هر کسی افتخار است، ادامه داد: عرق بومی و غیرتی که همدانی‌ها به این تیم دارند باعث خواهد شد تا این تیم خیلی زود به جایگاه واقعی خود در لیگ برتر برگردد.

به گفته وی تیم فوتبال پاس یکی از داشته‌های ارزشمند فوتبال و ورزش همدان به شمار می‌رود که بیشتر از هر چیز تشنه توجه مسئولان ارشد استان است.

صمدیان در مورد آماده‌سازی تیم پاس برای حضور در لیگ دسته یک خاطرنشان کرد: هر چند نسبت به بقیه تیم‌های لیگ یکی دیرتر شروع کردیم و رفتن بسیاری از بازیکنان اصلی سال گذشته تیم خیلی بد بود اما با شرایط موجود و جذب بازیکنان تیم خوبی را در اختیار داریم.

وی ادامه داد: تنها پنج هفته برای آماده‌سازی و تمرینات بدنی و تاکتیکی فرصت داشتیم و در این زمان کم، شرایط آرمانی صد در صدی نداریم و امیدواریم بتوانیم بعد از هفته چهارم با رفع مشکلات بدنی و فنی چهره واقعی پاس را نشان دهیم.

مربی جوان و همدانی تیم فوتبال پاس در مورد بازی با تیم نفت مسجد سلیمان ابراز داشت: تیم نفت یکی از تیم‌های مدعی گروه ما به شمار می‌رود.اطلاعاتی که از بازی‌های اخیر این تیم به دست آوردیم نشان از شرایط بسیار مناسب این تیم نسبت به تیم‌های حاضر دارد.

صمدیان عنوان کرد: تیم آنالیزی و کادر فنی به دقت دو بازی آخر این تیم در جام حذفی را بررسی کرده و با مشخص کردن نقاط ضعف و قوت تیم حریف، نفرات آماده تیم را برای پیروزی راهی میدان خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم در بازی‌های خانگی می‌توانند یکی از عوامل موفقیت تیم پاس باشند تصریح کرد: مردم از روزی که پاس به همدان آمده با علاقه‌ زیادی کنار این تیم بودند و همیشه از بردهای آن شاد و از شکست‌هایش ناراحت شدند.

مربی تیم فوتبال پاس ادامه داد: امروز نیز در نخستین بازی پاس در فصل جدید منتظر حضور هواداران پرشور همدانی هستیم.

وی یادآور شد: بازی برابر تیم نفت مسجدسلیمان و کسب پیروزی در این مسابقه می‌تواند تأثیر خوبی در ادامه کار ما داشته باشد که امیدواریم با غیرت و همت بازیکنان بتوانیم امروز دل هواداران را شاد کرد ه و با برد زمین را ترک کنیم.

سبزپوشان همدانی در نخستین هفته باید امروز چهارشنبه سوم مهرماه ساعت 15:30 در ورزشگاه شهدای قدس همدان از حریف جنوبی خود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پذیرایی خواهند کرد.

بر اساس اطلاع کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال قضاوت مسابقه بین این دو تیم بر عهده رسول رهبرفام(داور وسط)، رحیم شاهین و ایوب غلامزاده (کمک داور) و مهدی شجاعی (داور چهارم) گذارده شده است.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول