اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

‌دولت آمریکا باید از ایران عذرخواهی کند/تحریم‌ها هیچ اثری بر ملت ایران ندارد

امام جمعه گلپایگان ارتباط با آمریکا را نیازمند زمان و فرصت لازم دانست و گفت: در این ارتباط نباید عجولانه تصمیم گرفت و باید با دیپلماسی قوی همه جوانب این ارتباط را بررسی کرد.

‌دولت آمریکا باید از ایران عذرخواهی کند/تحریم‌ها هیچ اثری بر ملت ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان حجت‌الا‌سلام محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی بیان کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی امنیت را به جامعه هدیه می‌کنند و ما باید همواره قدردان زحمات این نیروهای پر توان باشیم که با کم‌ترین امکانات و تجهیزات و نیروها امنیت و آرامش را بر جامعه حاکم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان روز دامپزشکی را به فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد: کارشناسان و دامپزشکان کنترل و نظارت زیادی بر کشتار دام‌ها و طیور دارند و با این اقدامات بهداشت و سلامت جامعه را تضمین می‌کنند.

خطیب جمعه گلپایگان همچنین به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و افزود: ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) باید الگو و سرمشق جوانان قرار گیرد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) باید منشأ سبک زندگی جوانان قرار گیرد، تصریح کرد: مشکلات اجتماعی، مهریه‌های سنگین و اسراف‌هایی که در برخی از ازدواج‌ها صورت می‌گیرد نشأت گرفته از این است که از زندگی این دو بزرگوار فاصله گرفته‌ایم.

* سن ازدواج از مرز هشدار گذشته است

اسماعیلی با تاکید بر اینکه سن ازدواج در جوانان بالا رفته و از مرز هشدار گذشته و به بحران رسیده است، اظهار کرد: در حال حاضر در کشور حدود 14 میلیون دختر و پسر در سن ازدواج داریم که تشکیل خانواده نداده‌اند و حدود یک میلیون نفر هم به تجرد مطلق رسیده‌اند و 4 میلیون نفر نیز ازدواجشان به تأخیر افتاده است و این ارقام سرسام آور برای این است که اولاً خانواده‌ها تسهیلات ازدواج‌های آسان را برای جوانان فراهم نمی‌کنند و دوماً توقعات و انتظارات جوانان افزایش یافته است.

* با یک تماس تلفنی دیوار بی اعتمادی فرو نمی‌ریزد

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان در ادامه به سفر ریاست جمهور به سازمان ملل و تماس تلفنی رئیس جمهور ایران و آمریکا اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه 34 سال از قطع رابطه با امریکا می‌گذرد ارتباط مجدد نیاز به برنامه ریزی بیشتری داشت و با یک تماس تلفنی یخ‌ها شکسته نمی‌شود و دیوار بی اعتمادی ما فرو نمی‌ریزد.

خطیب جمعه گلپایگان با بیان اینکه آمریکا تحت نفوذ اسرائیل است، خاطرنشان کرد: اوباما در مرحله اول اعلام کرد که انرژی هسته‌ای حق ایران است و باید به حقشان برسند ولی به یکباره خطمشی دولت آمریکا تغییر کرد، دولت آمریکا باید آگاه باشد که با ملت شجاع و با غیرت ایران طرف است و تحریم‌ها هیچ اثری بر ملت ایران ندارد.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: لازمه صلح جهانی همزیستی مسالمت آمیز بین دولت‌هاست و اگر ارتباطی قرار است اتفاق بیفتد، دولت آمریکا به خاطر جنایاتی که طی این سال‌ها به ملت ایران روا کرده است، باید عذرخواهی کند.

وی ارتباط با آمریکا را نیازمند زمان و فرصت لازم دانست و بیان کرد: در این ارتباط نباید عجولانه تصمیم گرفت و باید با دیپلماسی قوی همه جوانب این ارتباط را بررسی کرد.

انتهای پیام/ 63014/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول