اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

تجهیز 1000 مدرسه به شبکه اینترانت

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: یک ‌هزار مدرسه استان اردبیل به شبکه ملی اینترانت مجهز شدند.

تجهیز 1000 مدرسه به شبکه اینترانت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در نشست دبیران مدرسه راهنمایی شاهد اردبیل، اظهار داشت: از دو هزار و 900 مدرسه استان اردبیل بیش از یک‌هزار مدرسه مجهز به شبکه ملی اینترانت و هوشمند سازی شده‌اند.

وی تصریح کرد: ممکن است در یکی از مدارس در حد یک کلاس یا تمامی این کلاس به این تجهیزات و امکانات مجهز شده باشند.

محمودزاده اظهار امیدواری کرد: با توجه به موفقیت‌های مختلف آموزش و پرورش استان در زمینه‌های متنوع و اقدامات و پیگیری‌های جدی و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مجموعه آموزش و پرورش بتوانیم همچون سال گذشته رتبه اول کشوری را در بحث پروژه مهر کسب کنیم.

این مسئول به تولید و استفاده از محتوای الکترونیکی توسط دبیران تاکید کرد و افزود: حدود 90 نوع نرم‌افزار آموزشی و محتوای الکترونیکی برای استفاده در کلاس درس در سایت همگام وجود دارد و استفاده از این نوع فناوری‌های جدید در تدریس فعال می‌تواند بسیار مفید و مؤثر واقع شود.

وی با یادآوری رتبه اول کشوری آموزش و پرورش استان در زمینه هوشمند سازی مدارس، از معاونان اداره کل خواست تا با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم کارگاه‌ها و دوره‌های ضمن خدمت تخصصی در زمینه هوشمند سازی و تولید محتوای الکترونیکی برای دبیران در سطح استان اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: رویکرد و نگاه آموزش و پرورش استان اردبیل به هوشمند سازی و تولید محتوای الکترونیکی، استفاده از ابزار‌های پیشرفته و فناوری اطلاعات از قبیل فیلم کوتاه، انیمیشن یا انواع نرم‌افزارهای آموزشی، تعاملی در امر تدریس است تا فهم مطلب و کتاب درسی برای دانش‌آموز آسان باشد.

محمودزاده اضافه کرد: تجهیز مدارس استان به این امکانات می‌تواند به رشد و بالندگی بیشتر این مجموعه کمک کرده و آموزش را سرعت ببخشد.

انتهای پیام/62004/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول