اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

هوشمندسازی 174 کلاس درس در جم

رئیس آموزش و پرورش جم از هوشمندسازی 174 کلاس درس در جم خبر داد.

هوشمندسازی 174 کلاس درس در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری شامگاه یکشنبه در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش جم، نقش شورای آموزش و پرورش را در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت مهم و تاثیرگذار دانست.

وی افزود: به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره‌گیری از تمام منابع و امکانات، برای تأسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیت‌های اجرایی آموزش و پرورش، شوراهای آموزش و پرورش تشکیل شده است.

اسکندری خاطرنشان کرد: تعامل خوب و سازنده، پیگیری و مساعدت‌های مطلوب شورای آموزش و پرورش در رفع موانع و مشکلات فراروی تعلیم و تربیت در شهرستان جم منجر به کسب موفقیت‌های خوبی در سطح استان شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم تصریح کرد: براساس ارزیابی به عمل آمده از اقدامات و فعالیت‌های شورای آموزش و پرورش در استان، این شورا رتبه ارزشمند استانی را کسب کرد.

اسکندری دلیل عمده عدم کسب رتبه عالی در استان را نبود برخی آیتم‌ها در شهرستان جم دانست و افزود: نداشتن مدارس هیات امنایی و عدم اختصاص عوارض شهرداری‌ها به آموزش و پرورش از دلایل عمده عدم کسب رتبه عالی در استان بوشهر است.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش جم از هم‌اکنون آماده بازگشایی مدارس است و تمام امکانات را فراهم کرده‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش جم از هوشمندسازی 174 کلاس درس در جم خبر داد و گفت: تعداد کلاس‌های هوشمند شهرستان جم در آغاز سال تحصیلی جدید به 174 کلاس درس خواهد رسید که رشد چشمگیری نسبت به سال قبل دارد.

وی افزود: با پیگیری‌های کارشناس فناوری اطلاعات شهرستان، همکاری مدیران مدارس و همیاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان، تا قبل از سال 1392 تعداد 143 کلاس درس در شهرستان جم هوشمند شد و در سه ماه گذشته نیز 31 کلاس درس جدید هوشمندسازی شد.

انتهای پیام/2451/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول