اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان قم:

هوشمندسازی مدارس در کیفیت یادگیری دانش‌آموزان موثر است

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم هوشمندسازی مدارس را در روند یادگیری دانش‌آموزان تاثیرگذار دانست.

هوشمندسازی مدارس در کیفیت یادگیری دانش‌آموزان موثر است

اکبر حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم روز 31 شهریور را روزشکوفه‌ها برای دانش‌آموزان سال اول ابتدایی و روز جوان برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه دانست و گفت: در این روز برای دانش‌آموزان ویژه برنامه‌های خاصی خواهیم داشت و به دنبال آن ستاد مهر از تعدادی از مسئولان استانی برای شرکت در تعدادی از مدارس دعوت به عمل آورده است.

وی افزود: در مجموع بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش همه دانش‌آموزان در هر مقطعی در 31 شهریور می‌توانند هنگام مراجعه به مدارس برنامه هفتگی خود را دریافت کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی، سال چهارم متوسطه، فنی و حرفه‌ای و هنرستان‌ها کتاب‌های خود را از مدارس دریافت می‌کنند، اظهار داشت: سایر پایه‌ها نیز می‌توانند کتاب‌های خود را از کتاب‌فروشی‌های سطح شهر خریداری کنند.

حیدری با اشاره به هوشمندسازی تعدادی از مدارس در استان قم گفت: سطح هوشمند‌سازی در مدارس متفاوت است در بعضی مدارس توانسته‌ایم تنها تعدادی از کلاس‌ها را به امکانات نرم افزاری مجهز کنیم؛ مدارس شاهد، نمونه دولتی و تیزهوشان از جمله مدارسی هستند که از امکانات هوشمند‌سازی بهره‌مند شده‌اند.

وی هوشمندسازی مدارس را در یادگیری دانش‌آموزان بسیار مهم خواند و یادآور شد: حرکت به سوی جلو و پیشرفت در امور از جمله مسائلی است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم هوشمندسازی را در یادگیری سریع دانش‌آموزان مفید قلمداد و تاکید کرد: با این شیوه نه تنها دانش‌آموزان مطالب را با سرعت بیشتری یاد می‌گیرند بلکه خانواده‌ها نیز از وضعیت تحصیلی فرزندان خود آگاه می‌شوند.

مدتی است که تکنولوژی و صنعت توانسته در قسمت‌های مختلف زندگی بشر جایی برای خود پیدا کند؛ راهیابی این امر در آموزش و پرورش به‌گونه‌ای است که نه تنها نقش مهمی در روند سرعت یادگیری دانش‌آموزان دارد بلکه انگیزه و اشتیاقی برای ماندگاری در خط تحصیل را به همراه خواهد داشت، از این‌رو چند سالی است که فناوری اطلاعات و ارتباطات با عنوان هوشمندسازی مراکز آموزشی بهترین راه حل برای رسیدن به پیشرفت به مدارس قلمداد شده و در استان قم نیز پروژه هوشمندسازی مدارس از سوی مسئولان امر با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول