اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد:

ادارات در هوشمندسازی مدارس شریک شوند

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: هر دستگاه دولتی در بروجرد می‌تواند هوشمندسازی یک کلاس درس را در برنامه خود قرار دهد.

ادارات در هوشمندسازی مدارس شریک شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مهدی پازوکی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که در اداره آموزش و پرورش بروجرد برگزار شد، گفت: برای انتخاب انجمن اولیا و مربیان در مدارس باید زمان زیادی صرف شود و این کار با دقت صورت گیرد، تا نتیجه خوبی از آن حاصل شود.

وی بیان کرد: با مشارکت و همکاری بین اولیا و مربیان، نشاط و شادابی به مدارس و دانش‌آموزان منتقل می‌شود و باید حضور انجمن اولیه و مربیان در مدارس بیشتر شود.

پازوکی اضافه کرد: در شورای آموزش و پرورش باید کمیته ایجاد انگیزه تشکیل شود و در این کمیته راه‌های ایجاد انگیزه در بین دانش‌آموزان مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به هوشمندسازی مدارس اظهار داشت: ادارات شهرستان بروجرد با همکاری می‌توانند در هوشمندسازی کلاس‌های درس مدارس نقش مهمی داشته باشند و هر دستگاه در بروجرد می‌تواند هوشمندسازی یک کلاس درس را در برنامه خود قرار دهد.

در ادامه این جلسه فرج الله شاهوردی زاده مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: در سال تحصیلی جدید 50 هزار دانش‌آموز وارد مدارس شده‌اند که از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و هم اکنون در هیچ مدرسه‌ای در شهرستان بروجرد مشکلاتی از قبیل تجهیزات و کتاب وجود ندارد.

انتهای پیام/85005/ج30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول