اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت خیران

41 مدرسه شهرستان انار هوشمندسازی شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار گفت: 41 مدرسه این شهرستان از تخته‌های هوشمند استفاده می‌کنند که هزینه کامل آن از سوی خیران منطقه پرداخت شده است.

41 مدرسه شهرستان انار هوشمندسازی شد

اصغر رضاپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در انار اظهار داشت: 52 کلاس در 41 مدرسه این شهرستان از تخته‌های هوشمند استفاده می‌کنند که هزینه‌ آن 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی خیران منطقه پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در کشور 26 هزار دانش‌آموز و 5 هزار معلم شهید داریم، تصریح کرد: پیشرفت و اقتدار کشور در تمام عرصه‌های ملی و بین‌المللی به برکت خون شهدا است و باید پاسدار آن باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار با اشاره به بازگشایی مدارس بیان داشت: مهر، ماه نشاط و حضور گرم دانش‌آموزان در مدارس است و اکنون فصل بهار تعلیم و تربیت و محبت و فصل جوانه زدن شکوفه‌های علم و دانش و آگاهی است.

رضاپور با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان سرمایه‌های بزرگ این کشور هستند، زیرا آینده کشور در دست آنها است، خاطر نشان کرد: بزرگترین سرمایه کشور در دست معلمان است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی توسعه کشور را در گرو توجه به آموزش و پرورش دانست و عنوان کرد: سند تحول بنیادین از افتخارات آموزش و پرورش است که محور این سند معلمان هستند.

انتهای پیام/80021/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول