اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بهار خبر داد

تجهیز 61 مدرسه در بهار به امکانات هوشمندسازی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: 61 مدرسه در شهرستان بهار به امکانات هوشمندسازی مجهز شدند.

تجهیز 61 مدرسه در بهار به امکانات هوشمندسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی اصغر بهمنی‌هرمز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 177 کلاس هوشمند در شهرستان در حال فعالیت هستند و 15 مدرسه ابتدایی نیز در سال تحصیلی جدید در اولویت هوشمندسازی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با وجود کمبودهای اعتباری در مجموعه آموزش و پروزرش و همچنین کمبود فضای اموزشی در سطح شهرستان، مجموعه آموزش و پرورش همچنان با تأمین اعتبارات لازم از محل کمک‌های خیرین و جذب کمک از دستگاه‌هایی مثل فرمانداری، شهرداری‌ها و.... و انجام مطالعات لازم در صدد رفع نواقص موجود در این مجموعه است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بهار افزود: در حال حاضر بهسازی فضاهای آموزشی به شکل داوطلبانه و هدفمند با تأمین اعتبار از محل کمک‌های مردمی و کمک‌های داوطلبانه اولیاء در حال انجام است، تا جایی که وضعیت فیزیکی مدارس مناطق محروم رو به پیشرفت است.

وی با اشاره به اینکه مشکل حادی در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان وجود ندارد، اظهار داشت: کل اعتبارات تخصیص یافته برای تعمیرات اساسی در فضاهای آموزشی شهرستان 30 میلیون تومان بوده که مسلماً جوابگو نخواهد بود.

بهمنی‌هرمز با اشاره به اینکه امروز در حوزه آموزش و پرورش نیاز اساسی به آموزش بیشتر نیروی انسانی کاملاً محسوس است، گفت: هوشمندسازی مدارس نیاز به تدارک تجهیزات بیشتر دارد.

وی ابراز داشت: همچنین با توجه به اینکه فشارهای روانی و فرهنگی دشمن در سال‌های اخیر افزایش یافته است و محور توجه در زمینه مبارزه با این جنگ نرم مجموعه آموزش و پرورش است، لذا اقدامات لازم در این بخش اعتبارات خاص خود را می‌طلبد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار اظهار داشت‌: ‌مهم‌ترین فرآیند مدیریت‌، برنامه‌ریزی است و برنامه چارچوب خاصی دارد که می‌تواند در قالب چند طرح اجرایی شود.

وی افزود: هر کار و برنامه‌ای که موجب صرفه‌جویی‌ و بهره‌وری بهتر در نظام آموزشی شود از آن استقبال خواهد شد.

انتهای پیام2499/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول