اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گلستان خبر داد

اجرای برنامه‎های هفته ناجا با شعار «اقتدار پلیس در سایه قانون‎مداری» در گلستان‌

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گلستان از برگزاری برنامه‎های هفته ناجا با شعار «اقتدار پلیس در سایه قانون‎مداری» خبر داد.

اجرای برنامه‎های هفته ناجا با شعار «اقتدار پلیس در سایه قانون‎مداری» در گلستان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام حسینعلی محمدی عصر امروز در گفت‎و‎گوی خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: اقتدار پلیس یعنی پلیس به عنوان سازمان که در برقراری نظم و امنیت جامعه نقش بسزایی دارد و این نیرو باید دارای قدرت و صلابت خاصی باشد.

وی با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید و تاکید این دولت بر رعایت قانون و قانون‎مداری بیان کرد: برقراری و ظهور و بروز این دو مقوله در جامعه باز هم رابطه تنگاتنگی را با پلیس و نقش پلیس در جامعه دارد.

محمدی تاکید کرد: پلیس به عنوان یک ضابط قضایی جزئی از معدود دستگا‎هایی است که در تمام ابعاد و قسمت‎های زندگی اقشار مختلف جامعه حضور و نقش دارد.

وی اضافه کرد: امروز نمی‎توان شخصی را یافت که بگوید در دوران زندگی و در طول روز پلیس در مباحث زندگی او نقش ندارد.

تجلیل از پلیس، معرفی پلیس و تجلیل از شهدا و جانبازان اساس برنامه‎های هفته ناجا

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: اساس هفته نیروی انتظامی بر سه محور قدردانی از خدمت‎رسانی پرسنل پلیس، آشنایی بیشتر مردم با پلیس و ماموریت‎های آن و تجلیل از مقام بلند شهدا و جانبازان و خانواده‎های آنها و به‎خصوص شهدای نیروی انتظامی است.

محمدی بیان کرد: هفته ناجا فرصت بسیار مناسب برای قدردانی از خدمات و خدمت‎رسان‎ها در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: کار در نیروی پلیس به دلیل حجم بسیار بالای کار و سختی‎های مختص به خودش بسیار کار سخت و طاقت‎فرسایی است و این هفته فرصت غنیمتی است تا قدردان بخشی از زحمات آنها باشیم.

پلیس همراه مردم در تمام لحظه‎ها و صحنه‎ها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: پلیس امروز در ابعاد بسیار گسترده‎ای در برقراری نظم و امنیت، پیشگیری از جرائم و مقابله با متخلفان و مجرمان در تمامی سطوح وارد شده و پیشرفت‎های چشمگیری نیز داشته است.

محمدی گفت: شاید به دلیل حجم و سطح گسترده‎ای از فعالیت‎های ناجا در جامعه برخی از شهروندان نسبت به بسیاری از فعالیت‎های پلیس آشنایی و آگاهی نداشته باشند که این هفته به دلیل توجه آحاد جامعه به آن، فرصت بسیار مناسبی است تا این فعالیت‎ها بیشتر به مردم معرفی شود.

محمدی تاکید کرد: نیروی انتظامی نهادی است که در تمام لحظه‎ها و در تمام نقاط کشور، از نقطه صفر مرزی تا کوچه و پس کوچه‎ی شهرها و روستاها در راه نظم و امنیت تلاش می‌کند و خواهد کرد و در این راستا شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در طول سال نیروی انتظامی صدها شهید و جانباز را تقدیم نظام و انقلاب می‎کند ابراز داشت: تقدیر و تجلیل از مقام بلند این شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‎های آن‎ها در این هفته از دیگر اهداف و اساس‎ نامگذاری آن است.

انتهای پیام/83004/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول