اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون استان اردبیل:

کودکان و نوجوانان به یک رنگی همراه با صداقت نیاز دارند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: کودکان و نوجوانان ما امروز به صداقت همراه با دوستی، محبت و عطوفت بیشتر نیاز دارند تا در مسیر تربیتی صحیح گام بردارند.

کودکان و نوجوانان به یک رنگی همراه با صداقت نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناهید اللهوردیزاده عصر امروز در جلسه ستاد هفته ملی کودک که با حضور اعضای ستاد در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: هفته ملی کودک از برنامه‌های کلان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که هر سال برنامه‌های روز جهانی کودک در قالب برنامه‌های یک هفته با کانون اجرا می‌شد.

وی تصریح کرد: امسال با تغییر سبک و سیاق برنامه دستگاه‌های اجرایی بیشتری در کنار کانون قرار گرفته‌اند تا این مراسم با شکوه بیشتر برگزار شود.

اللهوردیزاده با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده خاطر نشان کرد: در جلسه رسمی که در استانداری با حضور معاون امنیتی و سیاسی استاندار برپا شد به لزوم همکاری نزدیک دستگاه‌ها و گستردگی برنامه‌های هر دستگاه تاکید شد.

این مسئول اضافه کرد: امسال در معرفی این ایام به خانواده‌ها تنها نیستیم و با تبادل تجربه و بهره‌گیری از امکانات هم می‌توانیم برنامه‌های مؤثری در سطح استان اجرا کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: کودکان سرمایه‌های اصلی و آینده‌سازان کشور هستند و خدمت به آنها عبادت است.

اللهوردیزاده یادآور شد: امسال هم که به ابتکار کانون پرورش فکری ستاد هفته ملی کودک تشکیل شده قطعاً با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان شاهد برنامه‌های جذاب و متنوعی می‌باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان اینکه ضروری است هفته ملی کودک با پوشش گسترده خبری و انعکاس مناسب در نشریات و خبرگزاری‌ها برگزار شود، خواستار برنامه‌ریزی دقیق برای مرکز استان و شهرستان‌ها شد.

در ادامه چهارمین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته ملی کودک، کارشناسان کانون برنامه‌های خود را جهت جمع‌بندی و اتخاذ تصمیم ارائه دادند و جلسه بعد از بحث، تبادل نظر و ارزیابی برنامه‌ها توسط کارشناسان با اتخاذ تصمیم برای برگزاری شایسته هفته ملی کودک به پایان رسید.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول