اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان:

ققنوس بندر لنگه به جشنواره تئاتر ارمنستان می‌رود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اجرای حضور کاروان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در این استان و راهیابی نمایش‌های گروه «ققنوس» بندرلنگه به جشنواره تئاتر ارمنستان خبر داد.

ققنوس بندر لنگه به جشنواره تئاتر ارمنستان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی نیرومند عصر امروز در نشستی عنوان کرد: کاروان بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان پس از اجرای برنامه‌های خود در استان بوشهر وارد استان هرمزگان شد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری شامل اجرای نمایش کودک و نوجوان، پخش فیلم، برگزاری مسابقه گروهی کودک و اهدای بسته‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های این کاروان در استان هرمزگان است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: اهدای بسته‌های فرهنگی شامل کتاب، لوح فشرده و تقویم سالیانه هنری از جمله برنامه‌هایی است که با حضور کاروان بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان در شهرستان‌های مختلف استان هرمزگان اجرا می‌شود و طی این مدت در مجموع بیش از هشت هزار بسته فرهنگی در هرمزگان توزیع خواهد شد.

نیرومند خاطر نشان کرد: کاروان بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان در شهرستان‌های سیریک، جاسک، بشاگرد و بندرعباس حضور می‌یابد و به اجرای برنامه می‌پردازد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دو تئاتر "من خدا را دوست دارم" و "جای پای خالی" از گروه تئاتر ققنوس بندرلنگه به کارگردانی امین سالاری از استان هرمزگان به جشنواره "های فست" ارمنستان راه پیدا کرده است.

نیرومند افزود: طی روزهای آینده گروه تئاتر ققنوس بندرلنگه با دو نمایش "من خدا را دوست دارم" و "جای پای خالی" در جشنواره بین المللی "های فست" کشور ارمنستان شرکت می‌کند که این دو نمایش ابتدا در جشنواره استانی و سپس در جشنواره منطقه‌ای و جشنواره فجر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده است.

وی خاطر نشان کرد: نمایش "جای پای خالی" تولید سال 88 است که به عنوان نمایش برگزیده جشنواره تئاتر استان هرمزگان انتخاب و به جشنواره منطقه‌ای در یاسوج راه پیدا کرد و پس از کسب عنوان برگزیده این جشنواره به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت و به عنوان اثر برگزیده شناخته شد.

نیرومند ادامه داد: همچنین نمایش "من خدا را دوست دارم" نیز در سال گذشته به عنوان اثر برگزیده بخش بین المللی تئاتر فجر انتخاب و اجرای آن با استقبال خوبی همراه شد.

انتهای پیام/88001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول