اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدیه خدا در جشنواره فیلم کودک اصفهان رونمایی می‌شود

کتاب هدیه خدا مجموعه‎ای نفیس از احادیث و روایات پیامبر اکرم (ص) در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان رونمایی می‎شود.

هدیه خدا در جشنواره فیلم کودک اصفهان رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پنج روز دیگر تا برگزاری بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان فرصت باقی است، جشنواره بزرگی که تنها مجال توجه و تفکر در سینمای کودک به شمار می‎آید، فستیوال بزرگی که در دنیا شهره و در نوع  خود بی‎نظیر است.

شهر اصفهان سهم بسزایی در رونق این جشنواره داشته به طوری که جشنواره فیلم کودک و نوجوان در دنیا به نام اصفهان شناخته می‎شود به شکلی که جشنواره فیلم کودک شهرت جهانی خود را مدیون شهر اصفهان است.

شعار جشنواره بیست و هفتم جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان توجه به کودکان معلول است و با گرامی‎داشت نام پیامبر اکرم (ص) برگزار می‎شود، رونمایی از کتاب  هدیه خدا در حاشیه بیست و هفتمین جشنواره بین‎المللی فیلم کودکان و نوجوانان و نمایی می‎شود.      

پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) به طور قطع مهربانترین پدر دنیا است که الگوی برخورد صحیح با کودکان در رفتار این بزرگوار مشهود است، بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیز با نام ایشان متبرک می‎شود.

کتاب هدیه خدا که به همت انتشارات بنیاد سینمایی فارابی جمع‎آوری شده که  مجموعه ای از روایات حضرت پیامبر اکرم (ص) است، این کتاب به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی منتشر می‎شود.

به گزارش فارس، بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهر ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/63019/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول