اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه‌های آتی صورت می‌گیرد

انجام فلورایدتراپی کودکان پیش‌دبستانی و اول ابتدایی در همدان

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از انجام فلورایدتراپی کودکان پیش‌دبستانی و سال اول ابتدایی در ماه‌های آتی خبر داد.

انجام فلورایدتراپی کودکان پیش‌دبستانی و اول ابتدایی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فتح‌الله نظری‌پویا ظهر امروز در مراسم تقدیر از بهورزان نمونه کشوری و استانی شهرستان همدان اظهار داشت: نظام مراقبت بهداشتی از اساسی‌ترین نیازها و اقدام در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور به حساب می‌آید.

وی با توجه به نقش بهورزان در توسعه نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: بهورزان می‌توانند با عملکرد شایسته خود نقش مهمی را در توسعه نظام بهداشتی و در نتیجه نظام جمهوری اسلامی داشته باشند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با توجه به نقش بهورزان در امید به زندگی و کاهش مرگ و میر در روستاها اذعان داشت: بهورزان به عنوان پیام‌آوران سلامت در روستاها خدمات شایسته‌ای را بدون هیچ گونه چشم‌داشتی عرضه می‌کنند.

وی تربیت و آموزش بهورزان در راستای پیشگیری را مهم دانست و افزود: بهورزان در بحث تغییر رویکرد بهداشتی و در نتیجه تغییر نظام بهداشتی نقش بسزایی را داشته‌اند.

نظری‌پویا با توجه به نیاز آحاد جامعه به خدمات بهداشتی ارتقا و پیشرفت شاخص‌های بهداشتی را مهم ارزیابی کرد و افزود: بهورزان شهرستان همدان با ارائه خدمات بهداشتی نظیر پیشگیری، درمان و بازتوانی در کنار سایر بهورزان کشور توانسته‌اند الگو و نمونه خدمات‌دهی در سطح منطقه باشند.

وی با اشاره به خدمات شایسته بهورزان در یک سال اخیر خاطرنشان کرد: اگر امروز را روز بهورز می‌دانیم در واقع به قدردانی خدمات بهورزان در دورترین نقاط در بحث سرشماری، ثبت اطلاعات جمعیتی و اطلاعات بیمه‌ای بوده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان ادامه داد: بهورزان شهرستان همدان توانسته‌اند 52 رابط بهداشتی در استان جذب کرده و در بحث غربال‌گری، فشار خون و در بحث فلورایدتراپی کودکان سه تا پنج سال موفق باشند.

وی از انجام فلورایدتراپی کودکان پیش‌دبستانی و سال اول ابتدایی در ماه‌های آتی خبر داد و افزود: بهورزان در بحث هماهنگی و فعال‌سازی شورای بهداشتی نیز موفق ظاهر شده‌اند که باید شبکه شورای بهداشتی را در راستای سلامت بهداشتی ارتقا داد.

انتهای پیام/89026/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول