اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه انجام شد

برگزاری اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه باهنر

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه شهید باهنر کرمان در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه برگزار شد.

برگزاری اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه باهنر

نصرالله گرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اردوی توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور بیش از یک هزار نفر از دانشجویان به منظور آشنایی هر چه بیشتر به قوانین و مقررات در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه برگزار شد.

وی بیان کرد: این اردو که طی دو روز به تفکیک خواهران و برادران برگزار شد، فرصت مناسبی بود تا دانشجویان جدیدالورود بتوانند با مسئولان دانشگاه هم کلاسی‌ها و یکسری قوانین آموزشی و انضباطی آشنا شوند که توسط مسئولان تذکر داده شد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: در این اردو معاونان دانشگاه شهید باهنر کرمان در حوزه کاری خود برای دانشجویان مطالبی را ذکر کردند و از دانشجویان خواستند تا با رعایت قوانین و مقررات محیط مناسب‌تری را برای تحصیل خود فراهم کنند.

گرامی حضور مسئولان نیروی انتظامی استان کرمان را از دیگر برنامه‌های این اردو برشمرد و ابراز داشت: کارشناسان نیروی انتظامی با بررسی خطرات و ایمنی در مورد فضای سایبری و همچنین بررسی برخی موارد مفاسد اجتماعی هشدارهای لازم را به دانش‌آموزان یادآوری کردند.

وی ابراز داشت: دانشگاه شهید باهنر کرمان جزو دانشگاه‌های برتر ایران است که افزون بر 250 رشته و گرایش تحصیلی در مقاطع مختلف در این دانشگاه دایر است و امکانات آموزشی، آزمایشگاهی و رفاهی به نسبت خوبی دارد.

گرامی تصریح کرد: در نیمسال نخست سال تحصیلی جاری سعی شده است که تمام دانشجویان دختر دوره روزانه در خوابگاه‌های دانشگاه اسکان داده شوند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول