اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک نامه‌ سرگشاده صورت گرفت

قدردانی مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز از نهادهای امنیتی فارس

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز در نامه‌ای سرگشاده از نهادهای امنیتی استان فارس قدردانی کرد.

قدردانی مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز از نهادهای امنیتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز در نامه‌ای سرگشاده از مسئولان امنیتی استان فارس به دلیل مبارزه با مفاسد اقتصادی و حساسیتی که در این اواخر در موضوعی نشان داده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

در این نامه سرگشاده بیان شده است: مشعوفیم و مفتخر از اینکه در نظامی که مهم‌ترین فلسفه تشکیل آن عدالت اجتماعی است و در دهه‌ای که به‌نام «پیشرفت و عدالت» نامگذاری شده است، نهادهای امنیتی با حساسیتی قابل تقدیر و مطابق با آرمان‌های انقلاب و همسو با منویات امام روح الله (ره) و امام خامنه‌ای (ارواحنا له‌الفدا)، به مبارزه و رویارویی با مفاسد اقتصادی و عوامل آن می‌پردازند و در این راه مهم و پر افتخار از ملامت هیچ ملامت‌گری هراسی به دل راه نمی‌دهند.

در ادامه این نامه سرگشاده بیان شده است: زمانی که خبر بازداشت برخی از مدیران دولتی و خصوصی استان را به اتهام اختلاس و حیف و میل کردن اموال عمومی از سخنگوی دستگاه قضا شنیدیم به شما بالیدیم.

این نامه در ادامه می‌افزاید: مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز کمال تشکر و قدردانی را از شما مسئولان امنیتی این استان دارد و حساسیت و جدیت شما را در این راه می‌ستاید و امیدوار است که مسئولان امر در این راه با عزمی جزم‌تر و گام‌هایی استوارتر این مسیر پر فراز و نشیب را طی کنند.

در پایان این نامه خاطرنشان شده است: همچنین از دستگاه قضا مطالبه جدی داریم که طبق فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری با عوامل مفاسد اقتصادی و متهمان این پرونده، با جدیت تمام و با ترازوی عدل اسلامی به طور قاطع و به دور از هرگونه جنجال‌برانگیزی‌های تبلیغاتی برخی غوغاسالاران، در فضایی آرام و به دور از تنش برخورد کند.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول