اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد انجام می‌گیرد

پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعداد درخشان

رئیس پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص‌پژوه گفت: در یک فراخوان، پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون آزمون انجام می‌گیرد.

پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعداد درخشان

امیر محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد پذیرش و یک فرصت جدید برای دانشجویان با استعداد درخشان، اظهار کرد: براساس آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی و با مجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری، از میان متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش دانشجو انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پذیرش از طریق بررسی مدارک، مصاحبه علمی و تحت نظارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری انجام می‌گیرد.

رئیس پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص‌پژوه با بیان شرایط پذیرش، افزود: دارا بودن رتبه اول تا سوم در بین فارغ التحصیلان هم ورودی، آخرین مقطع فارغ التحصیلی و ارائه دو نسخه از مقالات چاپ شده علمی پژوهی یا پذیرش شده در نشریات معتبر علمی و داشتن معدل حداقل 17 از جمله شرایط عمومی برای پذیرش متقاضیان مقطع دکتری است.

وی اضافه کرد: رشته‌های مدیریت در گرایش‌های منابع انسانی و بحران، آینده‌پژوهی، جغرافیا در گرایش‌های برنامه‌ریزی شهری و مخاطرات آب و هوایی، عمران با گرایش‌های زلزله، کارآفرینی و مدیریت بحران در سلامت و فوریت‌ها از رشته‌های ارائه شده برای دانشجویان مقطع دکتری است.

محمودزاده با بیان گرایش رشته‌ها در مقطع کارشناسی ارشد افزود: رشته عمران با گرایش سازه و زلزله، مخاطرات محیطی، مهندسی آینده پژوهی و مدیریت در سوانح طبیعی برای دانشجویانی که خواهان تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد هستند.

وی با اشاره به تسهیلاتی که این پژوهشگاه در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد، تصریح کرد: معرفی عناوین مرتبط با رساله‌های دانشجویی در خصوص پروژه‌های اجرائی و مشاوره‌ای که مشکلی از صنعت و جامعه را برطرف کنند، مورد حمایت فنی و مالی پژوهشگاه قرار می‌گیرند.

رئیس پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص‌پژوه ادامه داد: امکان حضور در مشاغل پژوهشی مرتبط با گرایش تحصیلی پس از فراغت از تحصیل در پژوهشگاه و ایجاد ارتباط علمی و حرفه‌ای با مراکز صنعتی و پروژه‌های اجرائی کشور از دیگر تسهیلات است.

به گزارش فارس علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از سایر امکانات و تسهیلات پژوهشگاه ،به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنند و در صورت وجود هر نوع سوالی موارد را به پست الکترونیکی زیر ارسال کنند.

     www.bpshakhespajouh.ac.ir   Email:info@bpshakhespajouh.ac.ir

انتهای پیام/63007/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول