اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی قزوین مطرح کرد

تقویت فرهنگ اسلامی، بازده اردوهای جهادی دانشجویان

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین از فعالیت‌های جهادی دانشجویان در تاکستان و طارم قزوین خبر داد و گفت: تقویت فرهنگ اسلامی، بازده برگزاری اردوهای جهادی برای دانشجویان است.

تقویت فرهنگ اسلامی، بازده اردوهای جهادی دانشجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی برزگر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت دانشجویان در اردوهای جهادی و کمک به افراد محروم برای آبادانی و تقویت فرهنگ اسلامی و ملی حکایت از همت، تلاش و همکاری دانشجویان دارد.

برزگر از اعزام گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان به مناطق محروم طارم خبر داد و افزود: برگزاری جلسات علمی، مذهبی و تربیتی از برنامه‌های گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان در این دوره جهادی بود و شرکت‌کنندگان در این اردو به مدت هشت روز در روستای «سزنق و ماهین» طارم به اجرای برنامه‌های فرهنگی، علمی، عمرانی و ساخت غسالخانه پرداختند.

وی با اشاره به فعالیت 70 تن از دانشجویان در این اردوی جهادی تصریح کرد: دانشجویان جهادگر در این دوره با اجرای برنامه‌های عمرانی و فرهنگی از قبیل کلاس‌های قرآن و نقاشی، احکام و کلاس کامپیوتر برای قشرهای کودک، نوجوان و جوان زمینه را برای رونق مناطق محروم مهیا می‌کنند.

برزگر عنوان کرد: همچنین یک گروه جهادی 25 نفره از بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مدت 10 روز در روستای قرمزآباد تاکستان به اجرای برنامه‌های فرهنگی و علمی در این منطقه محروم می‌پردازند.

وی ترویج خودکفایی داخلی و ایجاد حس مسئولیت در نهاد دانشجویان را جزو دیگر اهداف برگزاری اردوهای جهادی ذکر کرد.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول