اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن دانشجویان خواهر جدیدالورود دانشگاه یاسوج برگزار شد

تنگه زیبای مهریان نقطه شروع تحصیل دانشجویان دانشگاه یاسوج

جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه یاسوج در بخش خواهران در فضای زیبای تنگ مهریان و باغ تفریحی ربانی یاسوج و با حضور مسئولان ارشد استانی و دانشگاهی برگزار شد.

تنگه زیبای مهریان نقطه شروع تحصیل دانشجویان دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دانشجویان خواهر جدیدالورود دانشگاه یاسوج از صبح امروز در یک اردوی یک‌روزه در باغ تفریحی ربانی در تنگ زیبای مهریان گرد هم آمدند تا هم دوستان جدید خود را بشناسند و هم با بخش‌های مختلف دانشگاه خود و ظرفیت‌ها و توان علمی آن آشنا شوند.

بر پایه این گزارش، این مراسم تفریحی و علمی که با حضور مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، نقطه رسمی شروع چهار سال تلاش و فعالیت در عرصه تحصیل و تهذیب بود تا کلاس‌های درس از فردا در دانشگاه یاسوج فضای جدی‌تری به خود بگیرد.

رئیس دانشگاه یاسوج در این مراسم، با تبریک شروع فصل تحصیل دانشجویان گفت: امروز ثانیه‌های پر هیجان علم و دانش در این فضای دلنشین استارت می‌خورد تا چهار سال تحصیل و کسب علم در یکی از دانشگاه‌های فعال کشور منجر به تربیت و پرورش دانشجویانی توانمند و متعهد در عرصه‌های مختلف شود.

اردوان ارژنگ افزود: مسئولان این دانشگاه همه تلاش خود را به کار خواهند بست تا مهم‌ترین دغدغه دانشجویان در مدت تحصیل خود، مسائل آموزشی و درسی باشد.

وی، دانشگاه یاسوج را مجموعه‌ای در حال رشد و رو به جلو خواند و ابراز داشت: امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه قابل مقایسه با گذشته نیست که امید است دانشجویان جدیدالورود با بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های این دانشگاه در مسیر تعالی خود و دانشگاه یاسوج حرکت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم در سخنانی کوتاهی در جمع دانشجویان خود را یک دانشگاهی خواند و گفت: حضور در بین دانشجویان و آینده‌سازان و سکان‌داران آینده عرصه‌های مختلف اجرایی و علمی، افتخارآمیز است.

سید حسین صابری برای اردوان ارژنگ و همکارانش در دانشگاه یاسوج آرزوی موفقیت کرد و ابراز داشت: امید است گام‌های رو به جلوی دانشگاه یاسوج مستمر و مستدام باشند و هر روز خبرهایی از پیشرفت‌های این دانشگاه مادر در کهگیلویه و بویارحمد به جهان مخابره شود.

به گزارش فارس، معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم با تشریح وظایف بخش‌های مختلف این دانشگاه، تعداد دانشجویان جدیدالورود را در رشته‌های مختلف 2 هزار و 400 نفر اعلام کرد.

حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان تصریح کرد: دانشگاه یاسوج 14 کانون فعال و 24 انجمن علمی دارد که همواره در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی فعال هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، تشکل بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی مستقل را دو تشکل فعال این دانشگاه نامید و گفت: ‌انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با جدیت در امر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی مد نظر مقام معظم رهبری در این عرصه پیشرو هست.

به گزارش فارس، در این مراسم، مسئولان و مدیران میانی دانشگاه یاسوج برای دانشجویان جدیدالورود معارفه شدند تا دانشجویان بدانند که در مدت تحصیل خود باید از کدام مسئول چه چیزی را بخواهند.

امروز، باغ زیبای ربانی پر بود از صحنه‌های دید و بازدید، عکس‌های یادگاری، روبوسی و گپ و گپ‌های صمیمی و کادو دادن‌ها.

جشن تازه‌واردهای دانشجو در تنگ زیبای مهریان امروز یک حاشیه هم داشت و آن خداحافظی صمیمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاه یاسوج بود.

سید حسین صابری گفت: راه کرمان تا یاسوج نزدیک است و بدون شک این دیدار نباید آخرین ملاقات‌های من با دانشگاهیان یاسوجی باشد؛ از کرمان نیز اخبار این استان و دانشگاه یاسوج را دنبال خواهم کرد.

به گزارش فارس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، امروز آخرین سخنرانی رسمی خود را در یک جشن دانشجویی انجام داد تا فردا در یک مراسم معمول اداری جای خود را به سید موسی خادمی بدهد.

بازیار از خواننده‌های محبوب و اصیل موسیقی "لری" مهمان ویژه این مراسم بود.

انتهای پیام/82005/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول