اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر:

برترین‌های جشنواره ورزشی جانبازان و معلولان همدان معرفی شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری نخستین جشنواره ورزشی جانبازان و معلولان استان همدان به میزبانی ملایر و معرفی برترین‌های مسابقات ورزشی این جشنواره خبر داد.

برترین‌های جشنواره ورزشی جانبازان و معلولان همدان معرفی شدند

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان استان همدان به میزبانی ملایر و در سالن ورزشی شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات ورزشکاران جانباز و معلول از چهار شهرستان ملایر، همدان، تویسرکان و نهاوند در رشته‌های مختلف ورزشی رقابت بسیار دیدنی و نزدیکی را با هم داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ادامه داد: در این جشنواره ورزشکاران در چهار رشته ورزشی والیبال نشسته، تنیس روی میز، شطرنج و دارت در 2 بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر هر رشته معرفی شدند.

به گفته وی در پایان مسابقات شطرنج مردان امیر صمیمی‌تبار، سعید غفوری و امین مظفری موفق شدند عملکرد بهتری نسبت به رقبا داشته باشند و به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

رضایی عنوان کرد: در مسابقات شطرنج و در قسمت بانوان آمنه رضایی، سعیده عسگرطجری و پروانه عبدی موفق شدند در پایان دوره‌های انجام شده امتیاز بیشتری را کسب کنند و نفرات برتر این مسابقات لقب بگیرند.

وی با اشاره به این‌که مسابقات دارت با هیجان خاصی بین جانبازان و معلولان برگزار شد، اظهار داشت: در پایان مسابقات دارت و در رده آقایان، محمد آصف‌زاده و وحید ونایی و در بخش بانوان فاطمه صحرانورد و پروانه عبدی به برتری رسیدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در رشته تنیس روی میز بانوان زینب ترکاشوند از همدان موفق شد در این رشته با شکست تمام رقبا قهرمان شود.

وی یادآور شد: در مسابقات والیبال نشسته بانوان که به صورت دوره‌ای برگزار شد تیم والیبال نشسته بانوان همدان موفق شد به تنهایی به عنوان نخست این رقابت‌ها دست پیدا کند.

رضایی با اشاره به این‌که ملایر برای برگزاری و میزبانی مسابقات استانی و کشوری و حتی بین‌المللی آمادگی دارد، خاطرنشان کرد: تاسیسات ورزشی و امکانات موجود در بیشتر رشته‌ها باعث شد تا این شهرستان برای میزبانی مسابقات مختلف آمادگی داشته باشد.

وی افزود: برگزاری مسابقات کشتی عمومی آزاد جوانان کشور به میزبانی ملایر که به نحو شایسته‌ای برگزار شد نمونه‌ای از میزبانی مطلوب و درخور فرهنگ این شهرستان بوده است.

انتهای پیام/89020/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول