اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

بازدید خدام رضوی از آسایشگاه معلولان رشت

خادمان حرم مطهر رضوی از آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت بازدید کردند.

بازدید خدام رضوی از آسایشگاه معلولان رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خدام رضوی ظهر امروز در آسایشگاه معلولان و سالمندان این شهر حضور یافتند و از آن دیدن کردند.

خدام حرم رضوی در جمع کارکنان آسایشگاه معلولان، اظهار کرد: آسایشگاه معلولان مکانی برای افزایش ایمان است.

حجت‌الاسلام محمد افشین‌فر با بیان اینکه حضور خدا در این اماکن پر‌رنگ است، افزود: اگر انسان توان درک حقایق را داشته باشد می‌تواند جلوه‌گری خدا را مشاهده کند.

وی، جایگاه پرسنل آسایشگاه را نزد خدا بسیار با ارزش توصیف کرد و خطاب به آنها گفت: رفتار خوب شما با این بیماران مورد عنایت امام رضا (ع) قرار می‌گیرد زیرا این حضرت بر لزوم ارتباط با این بیماران تأکید بسیار داشتند.

خادم حرم رضوی اضافه کرد: شما عزیزان دارای چشم خدابین هستید که الطاف الهی به راحتی شامل حالتان می‌شود.

وی به کارکنان آسایشگاه معلولان رشت توصیه کرد که خدمات خود را همراه با قصد قربت انجام دهند و در این صورت خدمات بزرگ آنها ارزش بیشتری پیدا می‌کند.

افشین‌فر، خاطرنشان کرد: نزدیک شدن به خدا در این فضای کار و خدمت بسیار آسان است زیرا قلب‌های شکسته بسیاری در این مکان هستند که مسیر را برای رسیدن به قرب الهی هموار می‌کنند و خداوند نیز به جمعی که قلوب شکسته مومنان در آن باشد نگاه و توجه ویژه‌ای دارد و تأثیرات حضور خود را در آن نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تلاش خالصانه کارکنان مرکز مذکور، یادآور شد: برای کار و خدمت موقعیت‌های خوبی وجود دارد که هر کدام دارای ارزش و اعتباری هستند.

خدام حرم رضوی متذکر شد: کارکنان آسایشگاه سنگر خوبی را برای خدمت به خلق خدا انتخاب کرده‌اند و قطعاً توجه خاص امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را نیز به دنبال دارد.

انتهای پیام/2300/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول