اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد

توزیع 12 هزار پاکت مخصوص جشن عاطفه‌ها در مدارس دشتستان

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از توزیع بیش از 12 هزار پاکت مخصوص کمک‌های جشن عاطفه‌ها در مدارس دشتستان خبر داد.

توزیع 12 هزار پاکت مخصوص جشن عاطفه‌ها در مدارس دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی شامگاه دوشنبه در دیدار با مددجویان کمیته امداد دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد دشتستان در یکسال اخیر در ارائه خدمات و کیفیت‌بخشی به خدمات نسبت به سال‌های قبل از آن رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: همکاری مردم با کمیته امداد از عوامل مهم موفقیت این نهاد است و امیدوار هستیم در راستای بهبود خدمات به توفیقات بیشتر برسیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در دشتستان از توزیع بیش از 12 هزار پاکت مخصوص کمک‌های جشن عاطفه‌ها بین دانش‌آموزان نیکوکار در سطح این شهرستان خبر داد.

عدنانی عنوان کرد: به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش‌آموزان پاکت‌های مخصوص توسط همکاران مشارکت‌های مردمی و با همکاری مسئولین آموزش و پرورش در بین دانش‌آموزان توزیع شد.

وی با توجه به اینکه هر ساله بخش اعظمی از کمک‌های جشن عاطفه‌ها توسط دانش‌آموزان و خانوارهای آنان صورت می‌گیرد، خواستار کمک حداکثری مردم این شهرستان شد.

عدنانی از خدمات‌رسانی کمیته امداد به 24 هزار مددجو در دشتستان خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد 24 هزار نفر تحت حمایت امداد هستند که تعداد کثیری از آنان را دانش‌آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: همانگونه که فرزندان ما از امکانات و تسهیلات لازم برای تحصیل برخوردار هستند، فرزندان فقیر و کم‌بضاعت نیز باید از امکانات تحصیلی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول