اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

تلاش کمیته امداد در راستای فقرزدایی در هر زمان قابل لمس است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد حمایتی در راستای فقرزدایی در هر زمان قابل لمس و مشاهده است.

تلاش کمیته امداد در راستای فقرزدایی در هر زمان قابل لمس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل، بهروز زلالی در دیدار با امام جمعه خلخال اظهار داشت: با هدایت و راهنمایی‌های ائمه جماعات در سطح شهرستان‌ها و دعوت از عموم مردم برای مشارکت همگانی در جشن عاطفه‌ها، حضور حداکثری مردم برای مساعدت به دانش‌آموزان نیازمند در پایگاه‌های کمیته امداد را شاهد می‌باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری نیز همچون سال‌های گذشته برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن عاطفه‌ها خواستار کمک‌های بی‌شائبه‌ همه‌ مسئولان و علی‌الخصوص نماینده‌ ولی فقیه در شهرستان خلخال می‌باشیم، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشن ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین کودکان است تا با تقسیم شادی‌ها نسبت به کمک‌رسانی به همنوعان خود احساس مسئولیت کنند.

زلالی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها می‌تواند روحیه‌ شادی و نشاط را در بین دانش‌آموزان تجلی کند، خاطر نشان کرد: با اجرای این جشن در سطح مدارس تمامی هدایا و کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: با اجرای این جشن در سطح مدارس دانش‌آموزان به طور غیر مستقیم می‌آموزند که کمک به همنوعان می‌تواند در روحیه و زندگی آنها تأثیرات مثبتی داشته باشد.

وی در ادامه‌ سخنان خود با ارائه‌ گزارشی اجمالی از فعالیت‌های این نهاد در سال گذشته بیان کرد: مساعدت‌های مردم خیر استان در جشن عاطفه‌های سال گذشته 57 درصد افزایش داشته است که امیدواریم در سال‌جاری با رشد چشمگیری رو‌به‌رو باشد.

در ادامه‌ این دیدار امام جمعه‌‌ و نماینده‌ ولی فقیه در شهرستان خلخال طی سخنانی اظهار داشت: کمیته‌ امداد همواره برای ریشه‌کنی فقر از جامعه و دستگیری از فقرا و محرومان کوشیده و از هیچ تلاشی در این زمینه مضایقه نکرده است.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری با اشاره به فعالیت‌های گسترده کمیته‌ امداد در طول سال گفت: تلاش و همت کارکنان و امدادگران این نهاد در راستای فقرزدایی در هر زمان قابل لمس است و این کار پسندیده‌ای است.

وی جشن عاطفه‌ها را نقطه عطف بروز احساسات عاطفی و تقسیم شادی‌ها در بین دانش‌آموزان دانست و افزود: از هم اکنون باید احسان و نیکوکاری را در بین کودکان و نوجوانان فرهنگ‌سازی کرد تا همواره به فکر یکدیگر و رفع مشکلات همنوعان خود باشند.

امام جمعه خلخال تأسیس نهاد مقدس کمیته امداد را یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی مبارزه با فقر در جامعه بود که به حمدالله با حضور کمیته‌ امداد و مردم خیر گام‌های بسیار مؤثری در این راستا برداشته شده است.

انتهای پیام/62003/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول