اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت نهاد کمیته امداد امام:

145 خانوار زیرپوشش کمیته امداد اسدآباد خودکفا شدند

مدیر کمیته امداد امام خمینی اسدآباد گفت: 145 خانوار زیرپوشش نهاد کمیته امداد شهرستان اسدآباد از حمایت این نهاد خارج شدند.

145 خانوار زیرپوشش کمیته امداد اسدآباد خودکفا شدند

محمد نوشادی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه 3 هزار و 944 خانوار زیرپوشش نهاد کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسدآباد هستند، اظهار داشت: این تعداد خانوار 7 هزار و 712 نفر را شامل می‌شود.

وی با ارائه گزارش از عملکرد کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسدآباد در 6 ماهه نخست سال‌ جاری، گفت: این نهاد در حوزه‌های مختلف حمایتی، خودکفایی، تسهیلات، امور فرهنگی، مسکن و اشتغالزایی خدمات خوبی را به افراد زیرپوشش و غیرپوشش ارائه می‌دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اسدآباد با بیان اینکه طی 6 ماهه نخست امسال به 232 نفر وام کارگشایی به مبلغ 2 میلیارد و 850 میلیون ریال پرداخت شده است، تصریح کرد: در حوزه پرداخت تسهیلات یک مورد وام مسکن غیرمددجویی به مبلغ 120 میلیون ریال و 252 وام خودکفایی به مبلغ 15 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی اعزام 97 نفر از افراد زیرپوشش نهاد کمیته امداد شهرستان را به اردوهای تفریحی و زیارتی خبر داد و گفت: این اردوها در قالب 9 دوره اردویی انجام شده است.

نوشادی‌مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه امور فرهنگی با برگزاری 624 جلسه راهنمایی، مشاوره گروهی و فردی 130 خانواده، 205 نفر نوعروس و دختران در طرح نظام جامع خانواده آموزش دیدند.

وی گفت: 27 واحد مسکونی در شهرک یادگار امام (ره) به مبلغ 11 میلیارد ریال به صورت تسهیلات بانکی و بلاعوض ساخته شده است.

مدیر کمیته امداد اسدآباد تصریح کرد: همچنین 23 مورد تعمیرات و مقاوم‌سازی مسکن روستایی به مبلغ 106 میلیون و 500 هزار ریال، واگذاری 60 انشعاب آب و فاضلاب، برق و گاز به خانواده‌های زیر پوشش به مبلغ 87 میلیون و 300 هزار ریال انجام شده است.

وی از رشد 40 درصدی کمک‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) شهرستان نسبت به سال 91 خبر داد و گفت: در طول 6 ماهه نخست امسال 4 میلیارد و 800 میلیون ریال کمک مردمی شامل صدقات، جهیزیه، اکرام و ایتام و زکات جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد اسدآباد آموزش 830 نفر در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و نظارت بر 5 هزار خودکفایی توسط ناظران حوزه خودکفایی را از فعالیت‌های این حوزه خواند.

وی افزود: 820 خانوار در قالب زنان بی‌سرپرست و اشتغال بیمه شدند.

نوشادی‌مقدم توزیع 4 هزار کارت درمان در بین مددجویان شهری و ارائه خدمات درمانی به میزان یک میلیارد و 260 میلیون ریال، توزیع 100 سبد غذایی بین کودکان زیر 6 سال به مبلغ 247 میلیون ریال و پرداخت مبلغ 70 میلیون ریال هزینه درمان مددجویان را از فعالیت‌های این نهاد در 6 ماهه نخست امسال برشمرد.

انتهای پیام/89008/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول