اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تاکید کرد

ضرورت تعامل و همکاری مسئولین برای ارائه خدمات مناسب برای مردم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تعامل و همکاری مسئولین برای ارائه خدمات مناسب برای مردم ضروری است.

ضرورت تعامل و همکاری مسئولین برای ارائه خدمات مناسب برای مردم

علی معصومی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برای اینکه مردم در جامعه احساس آرامش کنند مسئولین باید در کنار یکدیگر و در تعامل نزدیک با هم فعالیت جدی داشته باشند.

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، یادآور شد: امنیت امروز جامعه مرهون ایثار و شهادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه سازمان صنعت، معدن با اداره کل استاندارد و سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره کرد و افزود: در این تفاهم‌نامه نسبت به ایمن‌سازی بیشتر آسانسورها و پله برقی در ساختمان‌ها تاکید شده است.

وی با بیان اینکه موضوع آسانسور یکی از موضوعات مهم ایمنی در ساختمان است، یادآور شد: انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری گام مهمی در راستای ارتقای ایمنی آسانسور در استان خواهد بود.

معصومی به امنیت امروز کشور اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در کشور به سطحی از امنیت و ایمنی رسیده‌ایم که در زمینه آسانسور و پله برقی بین سازمان‌های مرتبط تفهم‌نامه امضا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ضمن تقدیر از بانی انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری، خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان بانی اصلی انعقاد این تفاهم‌نامه بوده است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت تعامل و همکاری ارگان‌های دولتی، عمومی و خصوصی برای ارائه خدمات بهتر به مردم، اظهار داشت: این نزدیکی فعالیت‌ها در سطح استان ضروری است.

معصومی استاندارد‌سازی تجهیزات و مصالح مورد استفاده در ساختمان را مهم برشمرد و تاکید کرد: این سه ارگان می‌توانند در کنار هم برای ارائه کیفی‌تر خدمات برای مردم گام‌های مهمی بردارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خواستار تلاش برای استانداردسازی و کیفی‌سازی همه مصالح به کار رفته در ساختمان شد و تاکید کرد: در هر نقطه‌ای که نیاز به همکاری باشد آمادگی داریم.

وی با بیان اینکه باید نسبت به ایمنی همه نقاط ساختمان توجه ویژه صورت گیرد، افزود: این همکاری نزدیک بین سه ارگان باید در آینده نیز تقویت و مستمر باشد.

معصومی به فعالین حوزه ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: فعالین حوزه ساخت و ساز زحمات زیادی در این حوزه متحمل می‌شوند و باید نسبت به آن‌ها به دیده احترام نگریسته شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان آغاز به کار ساخت و ساز تا پایان آن را یادآور شد و تاکید کرد: از آغاز تا پایان عملیات ساخت و ساز این مهندسین و فعالین این حوزه هستند که تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت برای همکاری در حوزه‌های صنعت ساختمان آمادگی لازم را دارد، یادآور شد: در این راستا گام مهمی برداشته شده است.

معصومی ضمن تاکید بر تعمیم این همکاری‌ها در سایر حوزه‌های کاری، خاطرنشان کرد: باید این همکاری‌ها در همه حوزه‌ها فراگیر و گسترده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به وظایف غیر حاکمیتی دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: ارگان‌های ذیربط نسبت به برون‌سپاری برخی فعالیت‌ها تلاش کنند.

وی بکارگیری توان بخش غیر دولتی و خصوصی را در اجرای پروژه‌ها مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: از توان بخش غیر دولتی برای بسیاری از پروژه‌ها می‌توان استفاده کرد.

انتهای پیام/73007/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول