اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی:

منطقه آزاد انزلی به خدمات صنعتی کشور وصل شد

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی از اتصال واحدهای تولیدی این منطقه به درگاه ملی اطلاعات و خدمات صنعتی کشور خبر داد.

منطقه آزاد انزلی به خدمات صنعتی کشور وصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعید رحیمی ظهر امروز در جلسه منطقه آزاد انزلی به اتصال واحدهای تولیدی این منطقه به درگاه ملی اطلاعات و خدمات صنعتی کشور اشاره کرد.

وی اظهار کرد: برای افزایش سطح و کیفیت ارائه خدمات به فعالان اقتصادی و طبق توافق صورت گرفته بین معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه و سازمان صنعت ،معدن و تجارت گیلان، تمام واحدهای تولیدی فعال در محدوده منطقه آزاد به درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت «سامانه بهین‌یاب» متصل شدند.

به گفته مدیر عامل منطقه آزاد انزلی، طبق پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت صنعت، معدن و تجارت، امکان دسترسی به سامانه مذکور فراهم شده است.

وی، درباره مزایای سامانه بهین یاب، تصریح کرد: از این پس تمام علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد و واحدهای تولیدی می‌توانند در کمترین زمان با اخذ پروانه بهره‌برداری از منطقه، علاوه بر امکانات موجود در کشور، از معافیت‌های مالیاتی، گمرکی و دیگر مزیت‌های رقابتی منطقه نیز بهره‌مند شوند.

رحیمی، با تأکید براینکه این سامانه در راستای ارائه خدمات دولت الکترونیک به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان فعال در منطقه عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: با مزیت جدید، توان رقابتی واحدهای تولیدی محدوده منطقه آزاد با واحدهای تولیدی خارج از محدوده افزایش می‌یابد.

وی درباره سامانه مذکور خاطرنشان کرد: تمام واحدهای تولیدی که از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز و پروانه اخذ می‌کنند در سامانه بهین‌یاب به آدرس (www.behinyab.ir) ثبت نام کردند.

این مسئول، ادامه داد: تمام درخواست‌های واحد تولیدی مانند صدور پروانه بهره‌برداری، اخذ تسهیلات، جواز تأسیس، خرید مواد اولیه، بورس کالا، آمار تولید و... از این طریق قابل ثبت و رهگیری است.

به گفته وی، بهین‌یاب به عنوان درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت، پنجره واحد برای ارائه اطلاعات و خدمات مورد نیاز فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت بوده که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت راه‌اندازی شده است. 

رحیمی متذکر شد: اکنون حدود 100 واحد تولیدی ‌ـ صنعتی در دو بخش شهرک صنعتی و فاز صنعت در محدوده منطقه آزاد انزلی فعال است.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول