اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن بتن آماده استان اصفهان:

ماشین آلات صنعت بتن قدیمی است / 20 سال است ماشین آلات جدید وارد کشور نشده است

رئیس انجمن بتن آماده استان اصفهان با اشاره به قدیمی بودن ماشین آلات گفت: حدود 20 سال است ماشین آلات جدید وارد کشور نشده است.

ماشین آلات صنعت بتن قدیمی است / 20  سال است ماشین آلات جدید وارد کشور نشده است

علی حاج‌رسولی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فرسوده بودن ماشین آلات اظهار داشت: حدود 20 سال است دستگاه‌های نو و جدید برای کارخانجات بتن وارد کشور نشده است که یکی از دلایل آن افزایش قیمت ها بوده است.

وی ادامه داد: اگر دستگاه‌ها و تجهیزات در واحدهای تولیدی از کیفیت خوبی برخوردار باشند کیفیت محصولات نیز افزایش می یابد و سبب رضایت بیشتر مشتریان نیز می‌شود.

رئیس انجمن بتن آماده استان اصفهان افزود: امیدواریم دولت مجوزهای لازم در خصوص واردات ماشین آلات را صادر کند تا بتوانیم کارخانجات را  نو نوار کنیم.

* سرمایه در گردش سامان یابد

این مسئول عنوان کرد: سرمایه در گردش بسیار سر در گم است که امیدواریم دولت به سرمایه در گردش سر و سامان دهد.

حاج‌رسولی‌ها تصریح کرد: اگر سرمایه در گردش سامان یابد و در پرداخت تسهیلات جهت نوسازی ماشین آلات و حمل و نقل تسهیل شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

*مصرف بتن کاهش داشته است

وی با بیان اینکه مصرف بتن کاهش داشته ادامه داد: بسیاری از خریداران منتظر ثبات بیشتر قیمت‌ها هستند و از خرید خودداری می کنند تا قیمت‌ها کاهش یابد.

رئیس انجمن بتن آماده استان اصفهان متذکر شد: دادن مجوز برای فعالیت واحدهای جدید کاری اشتباه است زیرا واحدهای قدیمی‌تر نیز با مشکل در تولیدات روبرو هستند.

انتهای پیام/63015/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول