اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

معاینه فنی بیش از 12 هزار خودرو در سازمان خدمات موتوری شهرداری زنجان

معاون خدمات شهری شهردار زنجان به معاینات فنی انجام شده توسط سازمان خدمات موتوری اشاره کرد و گفت: از آغاز سال‌جاری تاکنون 12 هزار و 663 خودرو توسط کارشناسان این سازمان معاینه فنی شده‌اند.

معاینه فنی بیش از 12 هزار خودرو در سازمان خدمات موتوری شهرداری زنجان

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتقال مشاغل مزاحم اظهار داشت: طی شش ماه گذشته از سال‌جاری تذکراتی به این نوع مشاغل داده شده است.

وی از انتقال 10 مورد از مشاغل مزاحم خبر داد و افزود: 11 مورد از این نوع مشاغل تعطیل و 9 مورد هم پلمب شده است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان به معاینات فنی انجام شده توسط سازمان خدمات موتوری اشاره و تصریح کرد: از آغاز سال‌جاری تاکنون 12 هزار و 663 خودرو توسط کارشناسان این سازمان معاینه فنی شده‌اند.

وی تعداد جایگاه‌‌های CNG تحت نظارت شهرداری زنجان را 9 جایگاه اعلام کرد و گفت: این جایگاه‌ها به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

محمدی به رشد مطلوب ایستگاه‌های آتش‌نشانی زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر زنجان شش ایستگاه آتش‌نشانی دارد.

وی درصد رشد تجهیزات مورد استفاده در سازمان آتش‌نشانی زنجان را نسبت به چند سال گذشته بسیار خوب دانست و ادامه داد: مقایسه‌ها بیانگر رشد 300 درصدی این نوع تجهیزات است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان به جانمایی دو ایستگاه جدید در زنجان اشاره و تصریح کرد: عملیات اجرایی این دو ایستگاه به محض جذب اعتبار آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس جمعیت ساکن در زنجان، این شهر نیاز به هشت ایستگاه آتش نشانی دارد، افزود: توسعه ایستگاه‌های آتش‌نشانی و ارائه آموزش‌های لازم به مردم دو بحث اصلی در آتش‌نشانی محسوب می‌شوند که باید به هر دو توجه لازم انجام شود.

محمدی بر لزوم استفاده از لوازم استاندارد در منازل و مکان‌های کسب و کار توسط مردم گفت: ارائه آموزش‌های لازم به مردم از این حیث مهم است که معمولاً ماموران آتش‌نشانی موقعی به محل می‌رسند که اتفاق روی داده است.

وی به نواقص موجود در تجهیزات سازمان آتش‌نشانی زنجان اشاره و تصریح کرد: این نواقص با در نظر گرفتن شرایط خاص قابلیت جبران دارد.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول