اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی شهرداری تربت حیدریه خبر داد

هزینه 140 میلیارد ریالی شهرداری تربت حیدریه در حوزه عمرانی

معاون عمرانی شهرداری تربت حیدریه از هزینه 140 میلیارد ریالی حوزه عمرانی شهرداری تربت حیدریه از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

هزینه 140 میلیارد ریالی شهرداری تربت حیدریه در حوزه عمرانی

مرتضی مدرس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، مبلغ 140 میلیارد ریال در حوزه عمرانی شهرداری تربت حیدریه هزینه شده است.

وی ادامه داد: کلیه بودجه پیش‌بینی شده حوزه عمرانی در سال گذشته محقق شده است و این از لحاظ پروژه‌های عمرانی برای شهرداری چشمگیر بوده است.

معاون عمرانی شهرداری تربت حیدریه در ادامه از احداث آب‌نمای موزیکال در محل باغ ملی تربت حیدریه برای نخستین بار با هزینه‌ای بالغ بر 700 میلیون ریال، تکمیل 70 درصد تعریض پل شرکت نفت، تکمیل 80 درصد دیوار سنگی واقع در کوی امامت کال آغویه و تکمیل عملیات عمرانی ایستگاه امداد و نجات سه آتش‌نشانی با هزینه‌ای بالغ بر 400 میلیون ریال خبر داد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای مرمت و بهسازی معابر سطح شهر به‌صورت مداوم تاکنون نسبت به خرید قیر در هر هفته حدود یک میلیارد ریال هزینه شده که در شش ماه ابتدای سال، 30 میلیارد ریال هزینه خرید قیر برای آسفالت و بهسازی معابر سطح شهر شده است.

مدرس‌زاده اهم فعالیت‌های حوزه عمرانی شهرداری تربت حیدریه را شامل نصب آبشار مصنوعی عنوان کرد و افزود: تکمیل عملیات عمرانی بهشت جوادالائمه(ع) شامل احداث قبور و احداث مخازن آب، تکمیل 80 درصد پروژه پیاده راه خیابان گل و ... از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول