اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته اول لیگ امیدهای کشور

شهرداری اردبیل بر حریف خود غلبه کرد

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته اول لیگ دسته اول امیدهای کشور بر حریف خود غلبه کرد.

شهرداری اردبیل بر حریف خود غلبه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازی که صبح امروز در ورزشگاه علی دایی اردبیل برگزار شد، تیم فوتبال امیدهای شهرداری اردبیل با نتیجه یک بر صفر میهمان خود شهرداری مهاباد را با شکست بدرقه کرد.

تنها گل این بازی را امیرمحمد نقی‌زاده در دقیقه 45 به ثمر رساند و تیم امید شهرداری اردبیل توانست با غلبه بر حریف مهابادی خود جایگاهش را در جدول تثبیت کند.

اما از رقابت‌های دسته سه لیگ کشور عصر امروز تیم عمران‌کاران اردبیل میزبان تیم استقلال نوین قزوین است که این بازی ساعت 15:30 در ورزشگاه علی دایی اردبیل برگزار می‌شود.

از علاقمندان به رشته فوتبال و همشهریان اردبیلی خواسته شده است با حضور در این ورزشگاه و تشویق تیم عمران‌کاران به گرم شدن بازی و پیروزی تیم اردبیل بر حریفش کمک کنند.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل نیز که در گروه سختی قرار دارد، در لیگ دسته دو کشور حضور دارد و به زودی بازی‌های این تیم در مقابل حریفانش انجام می‌شود، به طوری که این تیم در یک بازی دوستانه توانست در زمین اختصاصی سپیدرود با نتیجه یک بر صفر بر تیم سپید‌رود رشت غلبه کند که تنها گل این بازی را در دقیقه 26 ابراهیم کوه‌افکن به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تیم شهرداری اردبیل که در لیگ دسته دو فوتبال کشور حضور دارد، خود را آماده لیگ می‌کند تا با توان مضاعف و بهره‌گیری از کادر فنی مجرب بتواند به لیگ دسته یک صعود کند.

انتهای پیام/62004/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول