اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

بدهی ناشی از ریخت و پاش‌ها در شهرداری‌ها بررسی شود

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به بدهی‌های برخی از شهرداری‌ها گفت: این هم جای بررسی دارد و باید دید که بدهی‌ها ناشی از ریخت و پاش‌ها است یا بدون داشتن پول کار انجام شده است.

بدهی ناشی از ریخت و پاش‌ها در شهرداری‌ها بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر رویان در سالن مجتمع پیامبر اعظم اداره ارشاد شهرستان نور، انتخابات پرشور و معرفی شهردار را نماد کامل مردم‌سالاری عنوان کرد و اظهار داشت: بنیانگذار مردم‌سالاری در کشور امام راحل بود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرو بودن شورای شهر رویان در انتخاب و معرفی شهردار اظهار داشت: در سایه وفاق، وحدت و همدلی می‌توانیم به توفیقات دست یابیم و شورا با انتخاب شهردار خوب، شهر را به سمتی که در خور کشور آماده ورود به شاخص‌های توسعه یافتگی است، به جلو ببرند.

وی ابراز داشت: رویان شهری قابل ترقی است و قابلیت پیشرفت و توسعه دارد و من هم به عنوان عضو افتخاری شورا تلاش خود را خواهم کرد.

فیاضی خاطرنشان کرد: در شهرداری منابع درآمدی و هزینه ذیل یک برنامه تعریف می‌شود، بنابراین در شهر و شهرداری باید حداقل یک برنامه چهارساله تبیین شود، البته لازم است برای توسعه شهر 20 سال آینده دیده شود و با این دورنما بخشی از پازل توسعه چهار ساله شهر را بچینیم و آیندگان آن را تکمیل کنند.

این عضو خانه ملت با اشاره به سهم درآمدی شهرداری‌ها عنوان کرد: با اخذ عوارض‌ها نباید رضایتمندی را از مردم گرفت، بلکه با انجام وظیفه درست و خدمات‌دهی باید رضایتمندی را ایجاد و افزایش داد.

وی با اشاره به بدهی‌های برخی از شهرداری‌ها گفت: این هم جای بررسی دارد و باید دید که بدهی‌ها ناشی از ریخت و پاش‌ها است یا بدون داشتن پول کار انجام شده و بدهی و دیون پیمانکاران مانده است.

فیاضی با برشمردن اولویت‌های شهر رویان در چهار سال آینده، احداث و تکمیل کمربندی را از رسالت‌های اولویت‌دار شورا و شهرداری این شهر عنوان کرد.

انتهای پیام/86023/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول