اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور:

شورا نباید در وظایف شهرداری مداخله کند

فرماندار نور گفت: شورا نباید در وظایف ذاتی شهردار و مسائل اجرایی شهرداری مداخله کند.

شورا نباید در وظایف شهرداری مداخله کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی‌محمد صمدیان صبح امروز در آئین تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر رویان اظهار داشت: شورا نباید در وظایف ذاتی شهردار و مسائل اجرایی شهرداری دخالت کند.

فرماندار نور با تاکید بر اصل مشورت به عنوان نص صریح قرآن کریم خاطرنشان کرد: شوراها باید با همدلی و همکاری در انجام وظیفه خود برای اجرای طرح‌ها و سیاست‌های نظام بکوشند و اصل پیشرفت و توسعه شهری را با بررسی و تبیین نیازهای شهری و یافتن راهکارهای اصولی و کارشناسانه برای رفع معضلات در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده عالی دولت در نور تصریح کرد: شهرداران نیز نباید به چیزی جز خدمت و خدمتگزاری فکر کنند والا خیانت است.

صمدیان ابراز داشت: تمام مسئولان، شوراها و شهرداران باید بدانند چهار پایه میز و صندلی‌شان که بر آن تکیه زده‌اند روی خون شهدا استوار است، شهدا با خون خود جمهوری اسلامی را خریداری کردند و ما وظیفه داریم آن را حفظ کنیم تا به صاحب اصلی‌اش ولی عصر(عج) تحویل دهیم.

وی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا شاهد هستیم که بدون حضور جمهوری اسلامی، میادین بین‌المللی رسمیت پیدا نمی‌کند و چشم همه جهان به این کشور است، پس با انجام دادن درست وظایف به خون شهدا احترام بگذاریم و مدیون نشویم.

مرتضی مومنی شهردارسابق رویان نیز در این مراسم گزارشی از اقدامات شش ساله شورا و شهرداری این شهر را ارائه کرد و برای شهردار و شورای جدید آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول