اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته

آذرکوثر تبریز اسیر شهرداری همدان شد

تیم فوتبال شهرداری همدان موفق شد در یک دیدار خانه حریف تبریزی خود را با شکست سنگین بدرقه کند.

آذرکوثر تبریز اسیر شهرداری همدان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور تیم شهرداری همدان موفق شد با چهار گل میهمان خود را شکست دهد.

در این بازی که در بازی هجومی در دستور کار شاگردان هادی گل‌محمدی قرار گرفته بود و از همان ابتدای بازی موفق شدند با ارائه بازی رو به جلو نبض بازی را در دست بگیرند.

در دقیقه 25 مزد حملات و بازی هجومی شهرداری‌چی‌های همدانی داده شد و محسن وفایی موفق شد نخستین گل این بازی را به ثمر برساند.

حسن ذوالفقاری در دقیقه 35 موفق کارگروهی خوب بازیکنان تیم فوتبال شهرداری را تکمیل کند و دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا با این نتیجه هر دو تیم به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم حملات تیم میهمان شدت گرفت و منجر به آن شد تا در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی نخستین گل تبریزی‌ها به ثمر برسد.

بازیکنان تیم آذرکوثر تبریز موفق شدند در دقیقه 75 دومین گل تیم‌شان را به ثمر برسانند تا هر دو تیم در عدد دو به تساوی برسند.

این پایان کار نبود و فشار بی‌امان بازیکنان شهرداری به نتیجه رسید و در وقت تلف شده نیمه دوم با اعلام ضربه پنالتی مهدی عسگری گل امید بخش تیمش را به ثمر رساند.

شوت سرکش و از راه دور رسول جوادی در دقیقه 94 باعث شد تا تیم فوتبال شهرداری همدان موفق به کسب سه امتیاز شیرین بازی خانگی شود و با کسب هفت امتیاز خود را در به عنوان یکی از مدعیان مطرح کند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته بعد کار سختی را پیش رو دارد و در کرمانشاه باید برابر تیم بعثت این شهر به میدان برود.

تیم فوتبال شهرداری یکی از دو نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور که از امکانات بسیار مناسبی و در حد یک تیم لیگ برتری از نظر زمین چمن اختصاصی، خوابگاه، سالن بدنسازی، مجموعه آبی(استخر، سونا و جکوزی) سرمایه‌گذاری خوبی در رشته فوتبال کرده که امید زیادی برای صعود از این مرحله و درخشش در لیگ دسته سوم کشور دارند.

انتهای پیام/89020/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول