اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین مطرح کرد

بزرگ‌ترین ماموریت کشور ایجاد تمدن اسلامی در جهان / اشراف کامل رهبری به فضای سیاسی کشور و جهان

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان این‌که ایجاد تمدن اسلامی در جهان بزرگ‌ترین ماموریت کشور است، گفت: تحقق این هدف بزرگ از سوی رهبر فرزانه انقلاب مدیریت می‌شود.

بزرگ‌ترین ماموریت کشور ایجاد تمدن اسلامی در جهان / اشراف کامل رهبری به فضای سیاسی کشور و جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش صبح امروز در تجمع بزرگ رزمندگان که در مسجد امام حسن عسگری (ع) برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد تمدن اسلامی با مدیریت رهبر فرزانه انقلاب بزرگ‌ترین ماموریت کشور است که تاکنون بخشی از آن محقق شده است.

وی افزود: گرایش و رجوع مسلمانان به شیعه شدن از مهم‌ترین دلایل ایجاد این رخداد بزرگ در جهان است که مقام معظم رهبری این استراتژی را به درستی به سمت جلو هدایت می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به این‌که از سال‌های 2001 تا 2012 جنگ‌هایی در عراق، افغانستان و فلسطین رخ داده است، عنوان کرد: اهداف همه این جنگ‌ها منزوی کردن و محدود کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

آبنوش با بیان این‌که در این جنگ‌ها هزینه کمک‌رسانی و نقش کشورهایی مانند قطر، عمارت و عربستان برای منزوی کردن ایران دقیقاً مشخص شده است، تصریح کرد: این کشور با این اقدامات دشمن نه تنها یک گام حرکت نکرد بلکه یک گام نیز برای رسیدن به پیشرفت نزدیک‌تر شده است.

این مسئول با اشاره به این‌که اکنون ایران گرداننده صحنه در منطقه و جهان است، اظهار داشت: این کشور به برکت انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردهای بی‌شماری داشته و هر روز نیز در مسیر توسعه بیش از گذشته حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: قشرهای مختلف مردم اعم از رزمندگان و بسیجیان باید هوشیار باشند تا لحظه‌ای از مسیر اصلی انقلاب اسلامی دور نشوند.

آبنوش با اشاره به این‌که همه انقلاب‌های رخ داده در جهان کمتر از 10 سال دگرگون شده و از بین رفته‌اند، اظهار داشت: تنها انقلاب اسلامی در جهان بیش از 30 سال دوام داشته و هر روز نیز دستاوردهای بزرگی را کسب می‌کند.

وی با بیان این‌که دشمنان علوی و مطیع بودن رهبر فرزانه انقلاب را افراطی و تندرو خطاب می‌کنند، گفت: ما افتخار می‌کنیم که سرباز رهبریم و همواره در کنار ایشان هستیم و در این مسیر از هیچ اقدامی کوتاهی نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به این‌که حفظ انقلاب اسلامی از آسیب‌ها از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است، یادآور شد: دوام و استحکام این انقلاب هر روز افزایش می‌یابد.

آبنوش ایجاد بیداری اسلامی را در منطقه دومین دستاورد انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این انقلاب هر روز سازماندهی بیشتری پیدا می‌کند.

اشراف کامل رهبری به فضای سیاسی کشور و جهان

آبنوش با اشاره به فضای سیاسی جدید در کشور و جهان اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اشراف کامل به این فضا دارد و از نشاط عالی برای مدیریت آن برخوردار است و همه حرکات رخ داده را به دقت رصد می‌کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به این‌که دو دیدگاه متفاوت در جامعه حاکم است، ادامه داد: برخی از افراد اعتقاد دارند که باید فقط رفاه خود را تامین کنند و به جامعه اسلامی کار ندارند که امروز خوشبختانه این نگاه با مدیریت رهبر فرزانه انقلاب منزوی شده است.

آبنوش به بیانات رهبری پیرامون لغزش انسان اشاره کرد و گفت: هر یک از انسان‌ها از ضعف‌های اخلاقی برخوردار است که باید آن را شناسایی کند و با تمرین و مراقبت خود این ضعف را از بین ببرد تا با دور شدن از لغزش‌ها در مسیر درست الهی حرکت کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به این‌که با برگزاری این یادواره‌ها بهتر می‌توان فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جدید انتقال داد، ادامه داد: با تحقق این مهم جوانان از آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیمه می‌شوند که این لزوم برگزاری این یادواره‌ را در جامعه بیشتر ایجاب می‌کند.

انتهای پیام/77009/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول