اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

مردم تحت لوای رهبری همه موانع را از سر راه برمی‏دارند

فرماندار شهرستان دماوند گفت: یکی از درس‏هایی که جنگ به ما آموخت، این است که اگر مردم تحت لوای رهبر انقلاب وارد عمل شوند، هر مانعی را از سر راه برخواهند داشت.

مردم تحت لوای رهبری همه موانع را از سر راه برمی‏دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از تندیس شهدای شهر آبسرد و حومه اظهار کرد: همه مردم چه مستقیم و چه غیرمستقیم، به نوعی در جنگ حضور داشتند و عزمی جدی و ملی آن روزها برای دفاع از کشور ایجاد شده بود.

وی ادامه داد: امام راحل فرمودند جنگ یک دانشگاه بود و در واقع همین‏طور است؛ چون این مسئله از ابعاد مختلف قابل بررسی است و درس‏های زیادی برای آموختن دارد.

افشارنادری تصریح کرد: یکی از درس‏های جنگ این است که ما یاد گرفتیم تا مادامی که پای‏بند به ارزش‏ها و آرمان‏های انقلاب هستیم، باید بدانیم که انقلاب و نظام اسلامی دشمنان سرسختی دارد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به دست به دست هم دادن 30 کشور علیه ایران در دوران جنگ اظهار داشت: این پیمان نامیمون و نامبارکی بود که بسته شد تا انقلاب را سرکوب کنند و هدفشان سرکوبی ملت ایران بود.

وی اضافه کرد: دشمنان کشورمان می‏دانستند انقلاب، آرمان‏ها و ارزش‏های بلند و مبتنی بر اسلام دارد و منطقه و جهان را متحول می‏کند و به همین جهت به دنبال براندازی آن بودند.

افشارنادری با بیان اینکه جنگ هنوز تمام نشده و به شکل‏های دیگری در جریان است، اظهار داشت: جنگ نرم، فشارها و تحریم‏ها و انواع و اقسام توطئه‏هایی که همه برای سرکوب انقلاب و نظام مقدس انجام شد، همگی در ادامه همان جنگی بود که غربی‏ها در آن شکست خورده بودند.

فرماندار شهرستان دماوند درس دیگر دانشگاه جنگ را تبدیل تهدید به فرصت خواند و بیان داشت: این جنگ خسارات زیادی را برای ما در برداشت که برخی از آنها قابل جبران نیست؛ اما به برکت خون شهدا و پیروی از خط امام و رهبری، همه این تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: حتی با تمام موانع و مشکلات، توانستیم انقلاب خودمان را به کشورهای دیگر صادر کنیم و این یک افتخار است.

انتهای پیام/2249/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول