اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد

برپایی 140 پایگاه جشن عاطفه‌ها در گچساران

مدیر کمیته امداد گچساران گفت: 140 پایگاه ثابت و سیار در مدارس و مکان‌های عمومی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و جنسی مردم در جشن عاطفه‌ها در این شهرستان برپا می‌شود.

برپایی 140 پایگاه جشن عاطفه‌ها در گچساران

امرالله فروزنده پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در آغاز سال تحصیلی جشن عاطفه‌ها با محوریت کمیته امداد امام خمینی و همکاری مؤثر آموزش و پرورش، صدا و سیمای جمهوری اسلامی و بسیج مستضعفین به صورت سراسری برگزار می‌شود. 

وی معتقد است برگزاری جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی برای کمک به فرزندان دانش‌آموز اقشار ضعیف جامعه، نیازمندان و نهادینه کردن فرهنگ کمک به محرومان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران با اشاره به نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در دهم مهر ماه در مدارس گچساران و جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی افزود: همچنین در روز یازدهم مهر ماه نیز پایگاه‌های کمیته امداد و بسیج مستضعفان در معابر و میادین این شهرستان برپا می‌شود.

فروزنده شعار امسال کمیته امداد برای جشن عاطفه‌ها را «در انتظار مهر حماسی» عنوان کرد.

وی افزود: با ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمک‌های نقدی، غیرنقدی، پوشاک و لوازم‌التحریر اهدایی مردم جمع‌آوری و در بین دانش‌آموزان نیازمندان توزیع می‌شود.

توزیع پاکت جشن عاطفه‌ها در میان 21 هزار دانش‌آموز گچسارانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران ابراز داشت: در روز جمعه نیز پایگاه‌ جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان در میعادگاه‌ نماز جمعه این شهرستان برپا می‌شود.

فروزنده با اشاره به توزیع پاکت هدیه جشن عاطفه‌ها در این شهرستان یادآور شد: پاکت‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان از امروز در میان 21 هزار دانش‌آموز گچسارانی توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح توزیع پاکت در سال‌های گذشته نیز در مدارس گچساران اجرا شد و امسال نیز اجرایی می‌شود.

فروزنده بیان کرد: در سال‌های گذشته این طرح با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان رو به رو شد و به همین دلیل توزیع پاکت در تمامی مدارس شهری و روستایی در ستاد برگزاری جشن عاطفه‌ها تصویب شد.

وی یادآور شد: این اقدام گامی مؤثر و نوین در راستای جلب مشارکت دانش‌آموزان و تقویت روحیه نوع‌دوستی در میان آنها است.

انتهای پیام/82001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول