اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

برگزاری جلسات مشاوره ویژه مددجویان ابهری

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از برگزاری جلسات مشاوره ویژه مددجویان ابهری خبر داد.

برگزاری جلسات مشاوره ویژه مددجویان ابهری

محسن داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ابهر به منظور ارتقای سطح آگاهی مددجویان این نهاد اقدام به برگزاری جلسات مشاوره در مباحث مختلف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طی شش ماهه نخست امسال 24 جلسه مشاوره 120 دقیقه‌ای برای مددجویان ابهری برگزار شده است، تصریح کرد: این جلسات در قالب کارگاه‌های آموزشی فردی و گروهی و همچنین زنان سرپرست خانوار برگزار شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر همچنین به آموزش 306 نفر از نوعروسان و دختران بازمانده از تحصیل نیز اشاره کرد و گفت:میزان دوره آموزشی برگزار شده برای این مددجویان 14 هزار و 686 نفر ساعت بود.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج در راستای ارتقای سطح آگاهی مددجویان این نهاد برگزار می‌شود، اذعان داشت: دوره‌های آموزشی کمیته امداد به صورت گروهی و چهره به چهره انجام می‌شود.

داودی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد از برگزاری این دوره‌ها آماده سازی خانواده‌های مددجو برای حضور در اجتماع با اعتماد به نفس است.

وی با بیان اینکه در این دوره‌ها موضوعات مختلفی به مددجویان آموزش داده می‌شود، تصریح کرد: نحوه همسرداری، مدیریت اقتصادی زندگی، نحوه رفتار مناسب زوجین در زندگی مشترک ، اهداف و انگیزه‌های ازدواج، افزایش اعتماد به نفس، دیدگاه‌های اسلام در زمینه انتخاب همسر از مباحثی است که دوره‌های مذکور به نوعروسان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول