اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راه استان زنجان خبر داد

کشته شدن 8 نفر در اثر 3 تصادف در زنجان

جانشین پلیس‌راه استان زنجان از کشته شدن هشت نفر در اثر تصادف در زنجان خبر داد.

کشته شدن 8 نفر در اثر 3 تصادف در زنجان

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه سه فقره تصادف در جاده‌های استان زنجان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه بر اثر تصادفات مذکور هشت نفر جان باختند، اذعان داشت: این افراد یا در سر صحنه تصادف و یا در اثر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند.

جانشین پلیس راه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه علت تصادفات رخ داده در جاده‌ها عدم توجه به جلو رانندگان بوده است، تصریح کرد: تاریخ مصرف گذشته بودن لاستیک خودرو نیز از دیگر عوامل بروز تصادفات مذکور بوده است.

وی همچنین به سرعت بالای برخی از خودروها در زمان رانندگی اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های به عمل آمده یکی از عمده علل تصادفات رانندگی سرعت بالا است.

شیرمحمدی با تاکید بر اینکه مدیریت زمان توسط رانندگان موجب پیشگیری از بروز حوادث رانندگی می‌شود، تصریح کرد: عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد همواره موجب بروز خسارت‌های جبران‌ناپذیری می‌شود.

وی همچنین بر ضرورت توجه رانندگان به تابلوهای راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: در برخی از موارد عدم توجه رانندگان به این تابلوها موجب بروز تصادفات و حوادث تلخ می‌شود.

جانشین پلیس راه استان زنجان در ادامه با تاکید بر رانندگی با هوشیاری کامل اذعان داشت: خستگی و خواب‌آلودگی راننده علت اصلی تصادفات است.

وی با اشاره به اینکه خستگی و خواب‌آلودگی موجب کاهش کارآیی راننده و عدم توجه به جلو وی می‌شود، از رانندگان خواست در زمان خواب‌آلودگی در گوشه‌ای از جاده استراحت و از این طریق ایمنی خود و سرنشینان را تامین کنند.

شیرمحمدی در ادامه با بیان اینکه انجام حرکت‌های نمایشی نیز از دیگر موارد وقوع تصادفات در جاده‌ها است، افزود: به رانندگان توصیه می‌شود به منظور تامین امنیت جانی خود و سرنشینان خودرو از حرکت‌های خطرآفرین و مارپیچ در جاده‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول