اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد

برگزاری جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت در زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از برگزاری جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت در زنجان خبر داد.

برگزاری جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت در زنجان

عباسعلی خلدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جشنواره فرهنگی آموزشی قرآن و عترت خانواده بزرگ بهزیستی هفتم مهر ماه سال‌جاری در فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره مذکور در 9 محور برگزار می‌شود، ادامه داد: این جشنواره ویژه کارکنان و خانواده کارکنان، روشندلان، معلولان جسمی حرکتی، کودکان و مربیان مهدهای کودک، خانه‌های کودک و نوجوان و مراکز شبه خانواده، مدیران سازمان، زنان سرپرست خانوار، فرزندان و مراکز آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: در برگزاری این جشنواره اهدافی چون توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی و توجه به ارزش‌ها و دستورالعمل‌های الهی در عرصه اندیشه و عمل مبتنی بر تعالیم انسان‌ساز اهل بیت عصمت و طهارت دنبال می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: نهادینه ساختن فرهنگ حیات‌بخش قرآن کریم در جامعه‌، تبیین و ارائه روش نوین برپایی نظام زیستی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی و فراهم آوردن بسترهای مناسب جهت تولید دانش از اهداف غایی برگزاری این جشنواره برشمرد.

خلدی با بیان اینکه این جشنواره بخش‌های متنوعی دارد، تصریح کرد: بخش شفاهی، مکتوب، رسانه‌های دیجیتال، هنری و بخش گروهی جزو محورهایی هستند که در آن ثبت‌نام انجام شده است.

وی بخش شفاهی این جشنواره را جزو مهم‌ترین بخش‌های این جشنواره برشمرد و اذعان داشت: قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20جزء، حفظ کل قرآن کریم، تواشیح و همخوانی از عناوین بخش شفاهی است.

گفتنی است، نزدیک به 150 نفر در این دوره از جشنواره با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول