اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

رونمایی از وبلاگ کانون خبرنگاران خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس وبلاگ کانون خبرنگاران خراسان جنوبی رونمایی می‎شود.

رونمایی از وبلاگ کانون خبرنگاران خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن مجنونی عصر امروز در جمع مسئولان اظهار داشت: عفاف و پاسداری عنوان چهارمین روز هفته دفاع مقدس در سال جاری است.

وی با بیان این‌که همایش بزرگ رزمندگان در حسینیه جماران بیرجند از برنامه‌های ویژه چهارمین روز هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی است، اضافه کرد: افتتاح چند طرح بسیج سازندگی در درمیان، همایش بزرگ فرهنگ پهلوانی در بیرجند و سومین دوره مسابقات قرآنی خانواده‌های نیروهای مسلح خراسان جنوبی از دیگر برنامه‌های این روز است.

غبارروبی مزار شهدا در سراسر خراسان جنوبی در پنجمین روز هفته دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی اذعان داشت: شعار پنجمین روز هفته دفاع مقدس امسال به عنوان ایثارگران و شهیدان نام‌گذاری شده است.

مجنونی با بیان این‌که در پنجمین روز این هفته غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: همایش خانواده بزرگ آزادگان خراسان جنوبی در مجتمع غدیر بیرجند، تجلیل از رزمندگان در طبس، همایش پیشکسوتان و ایثارگران در فردوس، یادواره شهدای اصناف در قاین و رونمایی از وبلاگ کانون خبرنگاران خراسان جنوبی و تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه دفاع مقدس در مرکز استان از برنامه‌های این روز است.

وی یادآور شد: روز جمعه مصادف با ششمین روز از هفته دفاع مقدس با شعار روز رزمندگان و ولایت‌مداری برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بانوان دفاع مقدس در منطقه رزمایش

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی متذکر شد: رزمندگان با حضور در نماز جمعه این هفته ولایت‌مداری و پشتیبانی خود از ولایت فقیه را نشان می‌دهند.

مجنونی ادامه داد: برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در بیشتر شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی با بیان این‌که آخرین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان درس‌‌ها و عبرت‌ها از جنگ تحمیلی نام‌گذاری شده است، افزود: همایش بانوان دفاع مقدس در منطقه رزمایش، رونمایی از کتاب و نرم‌افزار دفاع مقدس در بیرجند، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در بیرجند و طبس و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در فردوس از برنامه‎های آخرین روز از هفته دفاع مقدس در خراسان جنوبی است.

ارائه درس دفاع مقدس در دانشگاه‌های سراسر کشور

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به اهمیت ترویج و گسترش فرهنگ دفاع مقدس در بین افراد به ویژه جوانان و نوجوانان اشاره کرد و اذعان داشت: برای گسترش و آشنایی جوانان با ارزش‌های دفاع مقدس سخنرانی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌های خراسان جنوبی در طی این هفته برگزار می‌شود.

مجنونی یادآور شد: ارائه درس دفاع مقدس در دانشگاه‌های سراسر کشور یکی دیگر از راه‌های گسترش این فرهنگ در بین جوانان است.

انتهای پیام/69021/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول