اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

4 هزار ابهری در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشتند

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: 4 هزار نفر از مردم شهرستان ابهر در دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند.

4 هزار ابهری در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا مولایی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان ابهر به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس از انقلاب نوپای اسلامی، پراکندگی نیروهای مسلح کشورمان، نبود تجهیزات و امکانات جنگی لازم و وجود معاندان و مخالفان داخلی سوء‌استفاده کردند.

وی با بیان اینکه رژیم صدام با پشتیبانی امریکا و ایادی استکبار به کشورمان حمله کرد، افزود: در جنگ تحمیلی مردم غیور کشورمان با فرمان امام خمینی (ره) عازم جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه هدف دشمن از ایجاد جنگ تجزیه ایران به سه قسمت بود، گفت: در دوران دفاع مقدس با غیورمردی رزمندگان اسلام دشمن نتوانست یک وجب از خاک کشورمان را در تصرف خود نگه دارد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم حدود 53 کشور به رژیم صدام کمک کردند، اذعان داشت: این کشورها از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات دفاعی و مالی رژیم صدام را حمایت کردند.

مولایی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس فقط کشور سوریه به کشورمان کمک کرد، افزود: با این معادله نابرابر و با محقق شدن وعده‌های الهی پیروزی نهایی نصیب کشورمان شد.

وی ادامه داد: در نهایت پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی آمریکایی‌ها دست‌نشانده خود را از گودال بیرون کشیده و اعدام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر خاطرنشان کرد: دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام سبب شده که آیندگان از دفاع مقدس به افتخار یاد کنند.

وی در ادامه به نقش مردم شهرستان ابهر در هشت سال دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: همزمان با آغاز جنگ تحمیلی بیش از 4 هزار نفر از مردم شهرستان ابهر نیز با فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی عازم جبهه‌ها شدند.

مولایی اظهار کرد: رزمندگان شهرستان ابهر در جنگ تحمیلی در عملیات‌های «ثامن‌الائمه، والفجر مقدماتی، والفجر یک، والفجر دو، والفجر سه، والفجر چهار، خیبر، بدر، والفجر هشت، کربلای چهار، کربلای دو و کربلای پنج» حضور داشتند.

وی اضافه کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم ابهر بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به جبهه‌های حق علیه باطل کمک نقدی و غیر نقدی کردند.

انتهای پیام/73008/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول