اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

دفاع مقدس دستاوردهای بی نظیری نصیب ایران کرد

فرماندار خوی گفت: دفاع مقدس دستاوردهای بی نظیر و قابل توجهی را نصیب ایران کرد.

دفاع مقدس دستاوردهای بی نظیری نصیب ایران کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، غلامحسین عماری صبح امروز در یادواره شهدای منطقه علی‌آباد خوی که در مسجد امیرالمومنین(ع) خوی برگزار شد، به دستاوردهای دوران شکوهمند دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی که استکبار جهانی در سال‌های اول پیروزی انقلاب نتوانستند سد راه حرکت و استمرار انقلاب اسلامی شوند در سال 59 با تحمیل جنگ علیه ایران به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی شدند.

وی با اشاره به دلایل انتخاب کشور عراق برای این منظور که با پشتیبانی همه جانبه‌ی استکبار جهانی همراه بود، اضافه کرد: صدام می‌خواست نقش رژیم شاه را به نمایندگی از استکبار در منطقه ایفا کند.

عماری با اشاره به تحلیل غلط استکبار و رژیم صدام از انقلاب اسلامی که تصور می‌کردند ایران اسلامی به علت از هم پاشیدن ارتش و ضعف قدرت دفاعی و اختلافات داخلی، می‌توانند در چند روز به پیروزی دست یابند، افزود: دفاع ایران موجب شد نه تنها استکبار جهانی و صدام به اهداف خود دست نیابد، بلکه دستاوردهای بی‌نظیری هم حاصل شد.

عماری در بخشی از صحبت‌های خود به ویژگی‌های دفاع مقدس اشاره کرده و گفت: جهاد در راه خدا، دفاعی بودن، تبلور اسلام انقلابی، عرصه‌ای برای ورود مردم و تولید تفکر بسیجی، عرصه امدادهای غیبی از جمله خصوصیات و ویژگی‌های دفاع مقدس ایران بود.

فرماندار خوی تثبیت نظام اسلامی، شکستن ابهت ابر قدرت‌ها، الگو بودن دفاع برای سایر ملل، تضمین استقلال کشور و اثبات کار آمدی دین و ولایت‌فقیه در دوران دفاع مقدس را بخشی از دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد.

انتهای پیام/61001/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول